Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
info enjoy voer
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
info enjoy voer
Hallo
Wij gaan van het weekend onze nieuwe pup ophalen ( Kruising Jack Russell / ruwharige teckel).
Zij krijgt nu Enjoy puppybrokken,Daar zullen we voor de komende dagen wat van mee krijgen.
Nu ben ik benieuwd wat voor voer het is .Is het geschikt voor deze hond ,Ik kan er niet veel over vinden.
Kunnen jullie mij vertellen wat het beste zou zijn voor de hond, gewoon doorgaan met dit voer?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ron
Wij gaan van het weekend onze nieuwe pup ophalen ( Kruising Jack Russell / ruwharige teckel).
Zij krijgt nu Enjoy puppybrokken,Daar zullen we voor de komende dagen wat van mee krijgen.
Nu ben ik benieuwd wat voor voer het is .Is het geschikt voor deze hond ,Ik kan er niet veel over vinden.
Kunnen jullie mij vertellen wat het beste zou zijn voor de hond, gewoon doorgaan met dit voer?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ron
- Sas
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Fauve de bretagne.
- Aantal honden: 1
Re: info enjoy voer
als je zelf geen enkele voorkeur hebt wat betreft voer dan zou ik gewoon hier mee door gaan, is het wel in jouw buurt makkelijk te krijgen? zo nee: dan eens bij de winkel informeren naar iets anders en langzaam vermengen zodat je over kan stappen. en gewoon je verstand gebruiken; doet de hond het er goed op of niet?

- dagmar88
- Zeer actief
Ik ken het niet en kan geen site van de fabrikant vinden, ook nergens percentages. Is het eigen merk van de welkoop of agradi misschien?
Qua ingredienten zou ik het niet snel voeren.
Van praxis:
Deze volledige diervoeder voor honden van Enjoy bevat EU toegestane antioxidanten en bewaarmiddelen. Ingrediënten: Plantaardige bijproducten, vlees en dierlijke bijproducten, granen, olien en vetten, vis en visbijproducten, gist, mineralen.
Qua ingredienten zou ik het niet snel voeren.
Van praxis:
Deze volledige diervoeder voor honden van Enjoy bevat EU toegestane antioxidanten en bewaarmiddelen. Ingrediënten: Plantaardige bijproducten, vlees en dierlijke bijproducten, granen, olien en vetten, vis en visbijproducten, gist, mineralen.
-
- nieuw lid
Volgens mij verkopen ze het idd bij de welkoop ,maar weet niet of het een eigen merk is.
Vandaar mijn vraag over de ervaringen
Ron
Ron
- dagmar88
- Zeer actief
Ronnie1971 schreef:Volgens mij verkopen ze het idd bij de welkoop ,maar weet niet of het een eigen merk is.
Ron

-
- nieuw lid
Dus kunnen we beter overstappen op een ander goed merk.dagmar88 schreef:Ronnie1971 schreef:Volgens mij verkopen ze het idd bij de welkoop ,maar weet niet of het een eigen merk is.
RonIk denk niet dat je die hier snel zult vinden. Hier zijn mensen toch wat meer dan gemiddeld met honden bezig en dit voer mag in het rijtje pedigree, bonzo, beneful.
Welk merk raden jullie ons aan ? Voor dit hondje
Ron
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
- Aantal honden: 2
Ik vind zelf deze site veel nuttige informatie geven:
http://www.voerwijzer.com/
Op het hondenforum zal je veel vers voerders tegenkomen. Geen brokken dus maar vers (ingevroren, gemalen) vlees.
Wat betreft brokken zou ik op zoek gaan naar een merk met een hoog percentage natuurlijke eiwitten van vlees/vis en zo min mogelijk granen/bijproducten/chemische toevoegingen.
De site die ik linkte adviseert overigens met name vers maar ze hebben ook een mooi overzicht van verschillende brokken. Ikzelf voer alles door elkaar aan mijn kruising teckel. Allerlei merken brokken, vers, natvoer en tafelrestjes. Ik denk juist doordat ik afwissel mijn hondje sterke darmen heeft en altijd met smaak eet. Ik voer elke keer een andere zak brokken en kan van de 1 op andere maaltijd probleemloos overstappen.
Ik heb ook een allergische hond. Hij krijgt alleen een hypoallergene brok van het merk Wolfsblut.
http://www.voerwijzer.com/
Op het hondenforum zal je veel vers voerders tegenkomen. Geen brokken dus maar vers (ingevroren, gemalen) vlees.
Wat betreft brokken zou ik op zoek gaan naar een merk met een hoog percentage natuurlijke eiwitten van vlees/vis en zo min mogelijk granen/bijproducten/chemische toevoegingen.
De site die ik linkte adviseert overigens met name vers maar ze hebben ook een mooi overzicht van verschillende brokken. Ikzelf voer alles door elkaar aan mijn kruising teckel. Allerlei merken brokken, vers, natvoer en tafelrestjes. Ik denk juist doordat ik afwissel mijn hondje sterke darmen heeft en altijd met smaak eet. Ik voer elke keer een andere zak brokken en kan van de 1 op andere maaltijd probleemloos overstappen.
Ik heb ook een allergische hond. Hij krijgt alleen een hypoallergene brok van het merk Wolfsblut.
-
- nieuw lid
Gisteren was ik bij de welkoop/Boerenbond en daar zeiden ze dat hun eigen merk Kenner goed en betaalbaar is.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Gr Ron
Gr Ron
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Wel betaalbaar maar niet perse goede ervaringen hier. Op de geperste variant heel erg veel drinken en op de geexpandeerde brok wat slappe poep , scheten en een heel erg stinkende vacht....Ronnie1971 schreef:Gisteren was ik bij de welkoop/Boerenbond en daar zeiden ze dat hun eigen merk Kenner goed en betaalbaar is.
Gr Ron