Ik neem aan dat jullie daar ook allemaal over gehoord hebben, incl. de idioterie betreffende de Tibetaanse rassen. Meer en meer kennelclubs (of hoe ze in de betreffende landen ook heten) hebben zich uitgesproken tegen deze wijziging, maar de St Hubertus Stichting van België gaat nog een stapje verder. Zij hebben ook een brief gestuurd naar de Chinese ambassade en hun bezorgdheid geuit betreffende de World Dog Show:
Brief St Hubertus Stichting
Ik hoop echt dat met vereende krachten we de beslissingen van de FCI ongedaan kunnen maken.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
World Dog Show 2019 - China
Moderator: moderatorteam
Re: World Dog Show 2019 - China
Dat weet ik, maar je kunt het ook gewoon als statement richting FCI zien, dat ze toch beter moeten informeren bij hun achterban en dat ze niet klakkeloos alles kunnen doen.
- Badu
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: World Dog Show 2019 - China
Je kan in opstand komen tegen deze gekke beslissing van de FCI.
Want dat is het natuurlijk hè? Een hele gekke beslissing. Democratisch genomen, dat wel

Want dat is het natuurlijk hè? Een hele gekke beslissing. Democratisch genomen, dat wel