Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Apple haar loopsheid zit er weer aan te komen, nou heb ik geen moeite met extra dweilen, maar aangezien ze onder het bed met tapijt slaapt, vind ik dat zonder broekje niet bepaald fris.
Nou heb ik altijd wel broekjes voor haar gehad, maar het probleem is dat mevrouw zo'n dikke doos krijgt, dat de standaard broekjes niet bepaald helpen, aangezien de helft er uit floept
Heeft er iemand een tip voor een ander broekje of anders iets om zelf makkelijk elkaar te flansen?
Ik gebruikte kinderonderbroekjes, daar knipte ik een gat in. Ging prima. Even bij de Hema kijken, misschien heeft Apple wel een grotemensenonderbroek nodig
Wij hadden voor Zoë (Franse bull met 1cm aan staart) meisjesonderbroeken van de Zeeman met een inlegkruisje of maandverband. Zij bloedde echt heftig en haar flamoes werd net een pruim. Want die speciale loopsheid broekjes sneden in haar liezen. En als ze afzakte deden we haar tuigje om en knoopte we het broekje daar aan vast.
Nee helemaal niet, is gemaakt van een heel soepele en stretchy stof. De achterkant sluit mooi aan, heb nog niet gehad dat er wat langs lekte, dat was met de Hurtta broekjes die ik heb wel anders. Het wordt er ook voor verkocht trouwens, gebruik bij loopsheid/incontinentie.
Ik heb nog wel een leuk broekje van Norah liggen wat ik niet meer hoef te gebruiken Hahah nee daar puilt het vast ook uit.
Ik heb aanvankelijk ook gewoon een boxer van mijn man verknipt. Met een speld op de juiste maat gezet. Ging prima. Zelf met hysterica Norah.
Bij onze incontinente teef vroeger nachtluiers voor peuters gebruikt. Gat in geknipt en klaar was kees. Overigens zag ik nu bij welkoop heuze luiers liggen voor honden. Overigens zijn er gemaakte hondenluiers die je gewoon kan wassen. Ik heb dat toen hier nog op forum als tip gehad voor onze incontinente teef, maar voor ons was die andere oplossing al prima. Dus misschien een hondenluier laten maken?
SnuggEase hondenluier met maandverband. Geeft ruimte aan de teef om te poetsen, wordt goed geaccepteerd (tenminste door mij bekende teefjes) en maandverband laat mijn teef doorgaans gewoon met rust. Als ze al gaat pulken dan komt dat omdat het maandverband aan verschoning toe was.
Bedankt voor de tips allemaal!
Mevrouw is inmiddels nu echt loops, boxershort vind ze horror, en het zat ook niet echt goed, dus nu maar weer even het loopsheid broekje aan, haar doos blijft er nu wel in zitten, alleen krijgt ze het broekje snachts steeds uit
De luier ziet er wel goed uit, gaat het alleen niet broeien zoiets?