Hallo, Wij hebben een pup van ruim 14 weken, een kruising tussen een Rottweiler en een Labrador. Ze is zwart en heeft een bruine gloed over haar kop en nek heen. Waar ik nu zo benieuwd naar ben: Blijft dat zo of kan dat bruiner gaan worden?
Elke hond is natuurlijk weer anders. Deze pup is van meet af aan redelijk schrikachtig. Dan moet je maar gissen naar wat ze eventueel heeft meegemaakt in de eerste 9 weken. Het is naar mensen toe, naar dieren, geluiden etc.
Het is natuurlijk net een baby en elk geluid horen ze natuurlijk een keer voor het eerst.
Zaterdag as gaan we naar puppy-cursus, ik ben benieuwd, zeker met een kruising denk ik dat het wel handig is zo'n cursus.
Ze staat behoorlijk hoog op de poten dus ik denk dat het een redelijk grote hond wordt. Ze is natuurlijk erg speels. En bijterig maar het wordt al iets minder. We wachten het wel af, ze groeit in ieder geval hard.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pup
Moderator: moderatorteam