Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Sliphalsband met dubbele stop
Moderator: moderatorteam
- Nerazi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg
- Aantal honden: 2
- StephanieR
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
Re: Sliphalsband met dubbele stop
Rogz for dogz halve slip?
Te koop bijv. op globaldogshop.com goede ervaring met deze site.
Groetjes Stephanie
Mickey 14/08/2001-05/06/2013
Chucky 2003-31/12/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Je hebt ook halve slips zonder ketting zoals van mays.
-
- Zeer actief
Ik heb deze halfcheck van Kebo
http://www.marktplaza.nl/dieren/honden/ ... 99419.html
Ohw ik las je laatste post nu pas. Toch valt het gerammel bij deze slip mee vind ik. Maar misschien ook omdat mijn hond een wat dikkere kraag heeft.
http://www.marktplaza.nl/dieren/honden/ ... 99419.html
Ohw ik las je laatste post nu pas. Toch valt het gerammel bij deze slip mee vind ik. Maar misschien ook omdat mijn hond een wat dikkere kraag heeft.
- StephanieR
- Zeer actief
Ik hou ook niet van kettinkjes, maar ik heb hier een halve slip met nylon tussenstuk van rogz for dogz, dit model alleen in een ander printje http://globaldogshop.com/rogz-alpinist- ... -4412.html kijk even rond op de site, ze zijn er echtFrolic schreef:http://www.zooroyal.nl/hunter-dressuurs ... yle-petrol
Kan mooi op de reserve lijst, maar deze is én rond en ook eenkleurig. IK ben wel helemaal weg van die kleur overigens.
Halve slip heeft een kettinkje en zodra ze het geluid van metaal hoort duikt ze in elkaar.StephanieR schreef:Rogz for dogz halve slip?
Jammer, want dan was de keus wat groter.

Groetjes Stephanie
Chucky 2003-31/12/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- StephanieR
- Zeer actief
Ik heb ook trouwens sind kort een nylon platte halve slip via de Facebook van MyStaff, ze maken alles zelf dus je kunt het helemaal samenstellen in kleuren/printjes en breedte/lengte zoals je zelf wilt, alleen even overleggen met ze. Kan eventueel een foto van de mijne maken.
Groetjes Stephanie
Chucky 2003-31/12/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Gewoon even ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid: waarom wil je een platte en geen ronde?
- StephanieR
- Zeer actief
Hier draagt Kayley altijd een halve slip, ook zo afgesteld dat ie niet slipt maar precies past zeg maar, maar ik ben er nog nooit 1 kwijtgeraakt ofzo. Kayley heeft een kleine kraag in de nek en dat houdt de slip soort van tegen zodra de hond snuffelt bijv.Frolic schreef:StephanieR schreef:Ik hou ook niet van kettinkjes, maar ik heb hier een halve slip met nylon tussenstuk van rogz for dogz, dit model alleen in een ander printje http://globaldogshop.com/rogz-alpinist- ... -4412.html kijk even rond op de site, ze zijn er echtFrolic schreef:http://www.zooroyal.nl/hunter-dressuurs ... yle-petrol
Kan mooi op de reserve lijst, maar deze is én rond en ook eenkleurig. IK ben wel helemaal weg van die kleur overigens.
Halve slip heeft een kettinkje en zodra ze het geluid van metaal hoort duikt ze in elkaar.StephanieR schreef:Rogz for dogz halve slip?
Jammer, want dan was de keus wat groter.ik heb deze trouwens pas gewoon gekocht in die grote dierenwinkel Avonturia(?) in Den Haag, alle soorten hangen daar.
Ja, dat nylon tussenstuk zou dan beter zijn. Heb je dan niet dat de halsband van de kop afglijdt? IK zag al ergens dat er ook banden zijn die dan een schuifje hebben om dat te voorkomen.
MyStaff heb ik gevonden, ga ik ook even kijken.
Dit is hem trouwens van MyStaff en hij is nog echt licht ook, heb hem ook in de combi grijs-oranje.

Groetjes Stephanie
Chucky 2003-31/12/2013
Chucky 2003-31/12/2013
- Zamunda
- Zeer actief
Goffer, ik zie dat we tegelijk aan het posten waren en je nu waarschijnlijk mijn bericht gemist hebt (of nog erger: het wellicht gewoon genegeerd hebt
). Dus nog een poging
:

Zamunda schreef:Gewoon even ter bevrediging van mijn nieuwsgierigheid: waarom wil je een platte en geen ronde?
- Zamunda
- Zeer actief
Dank, nu kan ik vannacht weer rustig slapen
.

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Ik heb ook de rogz for dogs choker, en dan niet met het kettinkje maar met de stof. Met een daarbij passende platte riem

Hij schuift wel naar het einde, maar hij is bij Dana nog nooit van haar hoofd gegleden.

Hij schuift wel naar het einde, maar hij is bij Dana nog nooit van haar hoofd gegleden.

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik heb er ook een paar van rogz, maar ik vind ze eigenlijk niet fijn om om te laten als ze loslopen. Waar ik dan bij dat model met dat kettinkje minder "last" van heb.. Maar misschien is de maat van die gewoon beter voor Oll hahahaha
Vind het verder wel fijne halsbanden, en riemen ook. Fijn zacht spul ook, niet zo hard in je handen..

Vind het verder wel fijne halsbanden, en riemen ook. Fijn zacht spul ook, niet zo hard in je handen..
- anniek16
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul Nain Continental Papillon - Vlinderhondje
Ik heb voor mijn hondjes hier een halve slip maar met ketting, ik zie wel vaak bij welkoop en dergelijke een slip van geheel stof liggen. Plat 
En als ik dan even in je topic storen mag, aangezien hier toch de juiste mensen komen. Ik zoek het topic van die ene hier op het forum met stabij's wetters polly's etcetera. Ik kan haar hele hondhuishouden volgensmij opnoemen maar ik ben de naam kwijt en zoek het topic over de lijnen die zij verkoopt.
Iemand? :lol:

En als ik dan even in je topic storen mag, aangezien hier toch de juiste mensen komen. Ik zoek het topic van die ene hier op het forum met stabij's wetters polly's etcetera. Ik kan haar hele hondhuishouden volgensmij opnoemen maar ik ben de naam kwijt en zoek het topic over de lijnen die zij verkoopt.

~Anniek
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Marjoleineanniek16 schreef:Ik heb voor mijn hondjes hier een halve slip maar met ketting, ik zie wel vaak bij welkoop en dergelijke een slip van geheel stof liggen. Plat
En als ik dan even in je topic storen mag, aangezien hier toch de juiste mensen komen. Ik zoek het topic van die ene hier op het forum met stabij's wetters polly's etcetera. Ik kan haar hele hondhuishouden volgensmij opnoemen maar ik ben de naam kwijt en zoek het topic over de lijnen die zij verkoopt.![]()

- anniek16
- Zeer actief
Ja dank! Nu het topic nog vindenJudith schreef:Marjoleineanniek16 schreef:Ik heb voor mijn hondjes hier een halve slip maar met ketting, ik zie wel vaak bij welkoop en dergelijke een slip van geheel stof liggen. Plat
En als ik dan even in je topic storen mag, aangezien hier toch de juiste mensen komen. Ik zoek het topic van die ene hier op het forum met stabij's wetters polly's etcetera. Ik kan haar hele hondhuishouden volgensmij opnoemen maar ik ben de naam kwijt en zoek het topic over de lijnen die zij verkoopt.![]()

~Anniek
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
- Aantal honden: 1
Stond in de rommelmarkt en zal nu ongetwijfeld verwijderd zijnanniek16 schreef:Ja dank! Nu het topic nog vindenJudith schreef:Marjoleineanniek16 schreef:Ik heb voor mijn hondjes hier een halve slip maar met ketting, ik zie wel vaak bij welkoop en dergelijke een slip van geheel stof liggen. Plat

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
- anniek16
- Zeer actief
Balen! Is dat al zo lang geleden dan? Ij mijn geheugen is ie van 2 maanden terug ofzoShibby schreef:Stond in de rommelmarkt en zal nu ongetwijfeld verwijderd zijnanniek16 schreef:Ja dank! Nu het topic nog vindenJudith schreef:Marjoleineanniek16 schreef:Ik heb voor mijn hondjes hier een halve slip maar met ketting, ik zie wel vaak bij welkoop en dergelijke een slip van geheel stof liggen. Plat

~Anniek
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
Dat soort spullen kun je makkelijk zelf maken. Het meeste touw en platte band kan eenvoudig gesmolten worden, door een oud mes te verhitten boven een gasfornuis.
Ik heb heel veel lijnen en banden zo zelf gemaakt, precies zoals ik het hebben wil. Touw kun je halen bij zeilwinkels of bergsportwinkels, die hebben vaak ook plat band.
Ik heb heel veel lijnen en banden zo zelf gemaakt, precies zoals ik het hebben wil. Touw kun je halen bij zeilwinkels of bergsportwinkels, die hebben vaak ook plat band.

- Valerie
- Zeer actief
Hier kun je ze kopen en steun je meteen een goed doel
https://www.facebook.com/pages/Leuke-ho ... 16?fref=ts
- anniek16
- Zeer actief
Ik ben al kleuren aan het bedenken. Hoop deze week een bestelling door te geven. En ik zal haar ook gaan promoten, helemaal top wat ze doet!Valerie schreef:Hier kun je ze kopen en steun je meteen een goed doel
~Anniek
- GrethavW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse Staffordshire Terrier
Kruising - Aantal honden: 2
Fout!!!! En bedankt.StephanieR schreef:Ik heb ook trouwens sind kort een nylon platte halve slip via de Facebook van MyStaff, ze maken alles zelf dus je kunt het helemaal samenstellen in kleuren/printjes en breedte/lengte zoals je zelf wilt, alleen even overleggen met ze. Kan eventueel een foto van de mijne maken.

Net even op hun facebook pagina gekeken en nu heb ik ineens een heeeeeeel lang verlanglijstje!

Wat een mooi spul zeg, als het zo sterk is als het eruit ziet zou helemaal mooi zijn.
Maar ik ga daar zeker wat bestellen, om de prijs hoef ik het niet te laten.

- Valerie
- Zeer actief
https://www.facebook.com/pages/Happy-Do ... 06?fref=ts
Hier kun je een leuke halsband of halve slip halen zonder ketting en ook weer voor een goed doel
Hier kun je een leuke halsband of halve slip halen zonder ketting en ook weer voor een goed doel

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
Hier verkopen ze ook super leuke halsbanden. Ziet er professioneel uit en werkelijk alle soorten en maten -> http://www.my-k9.eu/nl/
- anniek16
- Zeer actief

Dank voor de tip! Wij hebben twee mooie nieuwe unieke jachtlijntjes!

~Anniek
- Valerie
- Zeer actief
Ik heb een band bij My K9 laten maken.
Dat is wel met naam erop maar je kan de breedte, voering en kleuren kiezen.
Manu loopt altijd met een halfcheck.
Je kunt ook kijken naar een martingale. Een echte windhondenband die ook strakker trekt bij druk. Die heb je ook in heel wat kleuren en printjes.
Dat is wel met naam erop maar je kan de breedte, voering en kleuren kiezen.
Manu loopt altijd met een halfcheck.
Je kunt ook kijken naar een martingale. Een echte windhondenband die ook strakker trekt bij druk. Die heb je ook in heel wat kleuren en printjes.