Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

waar wandelen in winterswijk?

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

ellen en de birmanen
Zeer actief
Mijn ras(sen): 4 tollers
Aantal honden: 4

waar wandelen in winterswijk?

Ongelezen bericht door ellen en de birmanen »

wij gaan morgen een weekje naar winterswijk maar weet geen heg of steg. weet iemand waar je lekker kan wandelen en waar de honden los mogen en eventueel kunnen zwemmen.
ellen
Afbeelding
Jeroen19
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler x Briard
Aantal honden: 1

Re: waar wandelen in winterswijk?

Ongelezen bericht door Jeroen19 »

ellen en de birmanen schreef:wij gaan morgen een weekje naar winterswijk maar weet geen heg of steg. weet iemand waar je lekker kan wandelen en waar de honden los mogen en eventueel kunnen zwemmen.
ellen
Kijk maar eens op de website van Joop van de Perk, voor de mooiste wandelingen in heel Nederland .
Afbeelding
80564M

Re: waar wandelen in winterswijk?

Ongelezen bericht door 80564M »

ellen en de birmanen schreef:wij gaan morgen een weekje naar winterswijk maar weet geen heg of steg. weet iemand waar je lekker kan wandelen en waar de honden los mogen en eventueel kunnen zwemmen.
ellen
Eigenlijk gewoon overal rond Winterswijk. Bekendelle, bij Berenschot, is prachtig lopen en heerlijk zwemmen. Het Scholtenpad is een LAW, die als bloem-vorm steeds vanuit het centrum begint en eindigt. Bij elkaar een dikke 100 km volgens mij, en allemaal prachtige wandelingen!
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”