Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
pups uit ...
Moderator: moderatorteam
- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
- Aantal honden: 1
pups uit ...
Vandaag weer een bericht 14 pups uit polen in een kruipruimte in den haag.
Dan staat er bij dat de pups gekocht zijn voor 75 euro en verkocht worden voor 300 euro.
Iedereen spreekt er schande van. Maar dan ga ik me toch afvragen hoe gaat zoiets dan?
Iemand denkt niet goh ik rij vandaag eens op de bonnefooi naar Polen om puppies in te kopen toch?
Hoe vinden koper en verkoper elkaar dan? Is er niet ergens in dat stukje waar ze dit kunnen ondervangen om dat te stoppen? Zoeken, transport en opvang (behalve in zo'n kruipruimte dan) moet toch ook geld kosten?
Hoe weten die gasten ze te vinden? Is wel een nadeel van de "open" grenzen denk ik.
Dan staat er bij dat de pups gekocht zijn voor 75 euro en verkocht worden voor 300 euro.
Iedereen spreekt er schande van. Maar dan ga ik me toch afvragen hoe gaat zoiets dan?
Iemand denkt niet goh ik rij vandaag eens op de bonnefooi naar Polen om puppies in te kopen toch?
Hoe vinden koper en verkoper elkaar dan? Is er niet ergens in dat stukje waar ze dit kunnen ondervangen om dat te stoppen? Zoeken, transport en opvang (behalve in zo'n kruipruimte dan) moet toch ook geld kosten?
Hoe weten die gasten ze te vinden? Is wel een nadeel van de "open" grenzen denk ik.

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: pups uit ...
Net als jij aan je duitse herder bent gekomen of ik aan mijn buitenlandse poedels of die buitenlanders die ik puppen heb verkocht.
En nee dat kun je niet voorkomen of stoppen.
En nee dat kun je niet voorkomen of stoppen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Izzers
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse dwarslopende tokkel
Maar dan betaal je toch een normale prijs? Dan is daar nooit zoveel wonst uit te halen toch?

Ik hou van je! Met heel mijn kont.
Met mijn hart ook wel, maar mijn kont is groter
Het is wat de gek ervoor geeft. Alles wat je in de winkel koopt, heeft de eigenaar ook niet zoveel gekost, en bij sommige dingen gaat er heel veel bovenop. Als je slim inkoopt, kun je veel winst maken als de mensen het willen betalen.Izzers schreef:Maar dan betaal je toch een normale prijs? Dan is daar nooit zoveel wonst uit te halen toch?
- dagmar88
- Zeer actief
Izzers schreef:Vandaag weer een bericht 14 pups uit polen in een kruipruimte in den haag.
Niet voor 14 pups nee. Dat gaat met ladingen vol via grotere handelaren met connecties met fokschuren, puppypoint bijvoorbeeld.
Die betalen in hongarije van zijn leven geen €75 per pup. Verkopen wat oudere pups of hele nesten weer door aan kleinschaligere verkopers.
-
- Zeer actief
Jawel hoor.Izzers schreef:Maar dan betaal je toch een normale prijs? Dan is daar nooit zoveel wonst uit te halen toch?

-
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Izzers schreef:Vandaag weer een bericht 14 pups uit polen in een kruipruimte in den haag.
Niet voor 14 pups nee. Dat gaat met ladingen vol via grotere handelaren met connecties met fokschuren, puppypoint bijvoorbeeld.
Die betalen in hongarije van zijn leven geen €75 per pup. Verkopen wat oudere pups of hele nesten weer door aan kleinschaligere verkopers.

- vaagheid
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
- Contacteer:
Hier kan je het allemaal zien:
Blijkbaar worden de paspoorten van de pups ook gemanipuleerd zodat ze ouder lijken etc.
Blijkbaar worden de paspoorten van de pups ook gemanipuleerd zodat ze ouder lijken etc.
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Ik vond deze ook wel vrij verhelderend:
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2015/af ... 16-09-2015
Kortom, het geheel is een soort maffia, waar de politie geen fuck aan doet (kan doen, aldus de politie zelf)
http://zembla.vara.nl/seizoenen/2015/af ... 16-09-2015
Kortom, het geheel is een soort maffia, waar de politie geen fuck aan doet (kan doen, aldus de politie zelf)