Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Entreebewijzen Bleiswijk en de wonderen van de techniek
Moderator: moderatorteam
- cmarjee
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kleine witte keeshond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Entreebewijzen Bleiswijk en de wonderen van de techniek
Vorig jaar hadden we problemen met de begrenzing van de mailserver waar de inschrijvingen op draait.
Daarom is besloten dit jaar een en ander via de site van dogshow bleiswijk zelf te doen <zucht>.
Bij het verzenden van de eerste batch viel het scherm weg en was het na ca 45 minuten onzeker of er nu wel of niet iets verzonden was (en wat).
Met een kleiner aantal opnieuw geprobeerd, hetzelfde resultaat.
Uiteindelijk dan toch maar de oude server gepakt, gegevens geactualiseerd en met enige haast verzending begonnen, kwam ik er na de eerste 500 achter dat ik de tekst in de routebeschrijving nog niet had aangepast <diepe zucht>
Nog maar een keer...
Dus het kan zijn dat er meerdere formulieren binnenkomen (gistermiddag gestart, er schijnen er nu nog binnen te komen), waarbij de formulieren met een route beschrijving naar de broodfabriek op zichzelf wel goed zijn voor wat betreft de informatie van de hond, maar niet voor de route.
De show wordt gehouden in Hazerswoude (dorp), dezelfde hal waar ook Rijnland zijn/haar show houdt.
<hele diepe zucht>
Daarom is besloten dit jaar een en ander via de site van dogshow bleiswijk zelf te doen <zucht>.
Bij het verzenden van de eerste batch viel het scherm weg en was het na ca 45 minuten onzeker of er nu wel of niet iets verzonden was (en wat).
Met een kleiner aantal opnieuw geprobeerd, hetzelfde resultaat.
Uiteindelijk dan toch maar de oude server gepakt, gegevens geactualiseerd en met enige haast verzending begonnen, kwam ik er na de eerste 500 achter dat ik de tekst in de routebeschrijving nog niet had aangepast <diepe zucht>
Nog maar een keer...
Dus het kan zijn dat er meerdere formulieren binnenkomen (gistermiddag gestart, er schijnen er nu nog binnen te komen), waarbij de formulieren met een route beschrijving naar de broodfabriek op zichzelf wel goed zijn voor wat betreft de informatie van de hond, maar niet voor de route.
De show wordt gehouden in Hazerswoude (dorp), dezelfde hal waar ook Rijnland zijn/haar show houdt.
<hele diepe zucht>
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Contacteer:
Re: Entreebewijzen Bleiswijk en de wonderen van de techniek
Op die van mij staat het juiste adres, hoor. Gistermiddag al ontvangen. En ook maar 1 mailtje.
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Blijft crisis he, de wonderen der techniek
Als jullie nou nog eens wat hebben, de KC heeft een hele goeie ICT-er/programmeur in "dienst" hoor 

- cmarjee
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kleine witte keeshond
- Contacteer:
tja, mompel, dat vinden ze van mij ook...grover schreef:Blijft crisis he, de wonderen der techniekAls jullie nou nog eens wat hebben, de KC heeft een hele goeie ICT-er/programmeur in "dienst" hoor
- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Hahahaha nou, om het iets beter te maken, ik heb ooit 200 nakomelingen uitgenodigd voor de familiedag van de RV, zonder aan te geven hoe laat ze aanwezig moesten zijn
Dus wat dat aangaat, herkenbaar 

- Sigrid,Sandy en Diva
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sandy Shi tzu kruising, Diva Nova Scotia Duck Tolling Retriever, Nala Bulgaar
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Moest wel lachen had alles 4x gekregen 

- aragoleon
- Actief
- Mijn ras(sen): Mastines en dashonden
- Contacteer:
Mensenwerk.
Overigens niets dan hulde voor de wijze waarop inschrijving etc wordt verwerkt: keurig bericht van inschrijven en betalen. Het gaat bij andere organisaties wel eens anders
Overigens niets dan hulde voor de wijze waarop inschrijving etc wordt verwerkt: keurig bericht van inschrijven en betalen. Het gaat bij andere organisaties wel eens anders