Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gedragstherapeut omgeving Eindhoven

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

Ikke1980
Zeer actief
Aantal honden: 2

Gedragstherapeut omgeving Eindhoven

Ongelezen bericht door Ikke1980 »

Wie weet een goede gedragstherapeut in de buurt van Eindhoven? Het gaat om een hond die uitvalt naar visite/vreemden en ook durft te bijten (niet mijn hond).
Bedankt alvast!
Tamara/Bayko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
Aantal honden: 1

Re: Gedragstherapeut omgeving Eindhoven

Ongelezen bericht door Tamara/Bayko »

Ik weet er eentje in Roermond, of is dat te ver weg?
Groetjes van Tamara en een pootje van Cody
Afbeelding
In liefdevolle herinnering:
Bayko *06-01-2002 +08-09-2012 Cyntha *20-04-2003 +02-05-2017
Ikke1980
Zeer actief

Bedankt voor je reactie. Het moet in ieder geval iemand zijn die aan huis komt, want de eigenaar is niet echt mobiel. Dus misschien is het dan makkelijker als het wat dichter bij huis is. Maar een goede naam mag je sowieso doorgeven natuurlijk (evt. per pb).
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Arvid van Putten; hij komt aan huis.
Erg goede ervaringen mee
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Ikke1980
Zeer actief

Is dat niet de Nederlandse Cesar Millan? Ik zie die mensen niet op die manier met hun hond omgaan eigenlijk. Dat zegt overigens vooral iets over die mensen en niet per se over die Arvid. Het zijn denk ik geen mensen die de strijd met hun hond aan moeten gaan of op moeten zoeken. Maar goed, ik ken die Arvid eigenlijk helemaal niet maar dat is het idee dat ik kreeg na even googelen. Weet niet of dat klopt. Dus ik hoor graag ervaringen :-)
Shibby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Shibby »

Lemuria even een berichtje sturen, die had laatst een hele fijne GT wat ik begreep :ok:
Afbeelding
Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Shibby schreef:Lemuria even een berichtje sturen, die had laatst een hele fijne GT wat ik begreep :ok:
Klopt, dat is VIP Dogs hier om de hoek:

http://www.veryimportantdogs.nl/

Ik ben er met Lotje op cursus geweest en voor aanvang gaat ze bij de deelnemers thuis langs om te kijken hoe de hond thuis is. Echt heel fijn mens.

Als je bekend bent in Eindhoven is dat op industrieterrein De Kapelbeemd in Acht. Niet die langs de Anthony Fokkerweg, maar ingang Boschdijk.
Ikke1980
Zeer actief

Bedankt allemaal! Ik zal Lemuria ook even een pb sturen vanavond. Meer ervaringen blijven welkom. :ok:
noekie
Zeer actief
Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/?
Contacteer:

Ongelezen bericht door noekie »

Ikke1980 schreef:Is dat niet de Nederlandse Cesar Millan? Ik zie die mensen niet op die manier met hun hond omgaan eigenlijk. Dat zegt overigens vooral iets over die mensen en niet per se over die Arvid. Het zijn denk ik geen mensen die de strijd met hun hond aan moeten gaan of op moeten zoeken. Maar goed, ik ken die Arvid eigenlijk helemaal niet maar dat is het idee dat ik kreeg na even googelen. Weet niet of dat klopt. Dus ik hoor graag ervaringen :-)

Nee degen die jij bedoelt is Rogier Oldenburg; hij is opgeleid door cesar en Arvid niet.
Arvid van putten kijkt naar de hond en naar de eigenaar en van daaruit geeft hij hulp.
Hij heeft ons erg veel geholpen met sommige asielhonden en een aantal mensen die ik ken hebben veel aan zijn advies gehad.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
Tenmashi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tenmashi »

Neeltje schreef:
Shibby schreef:Lemuria even een berichtje sturen, die had laatst een hele fijne GT wat ik begreep :ok:

Ik ben er met Lotje op cursus geweest en voor aanvang gaat ze bij de deelnemers thuis langs om te kijken hoe de hond thuis is. Echt heel fijn mens.

Als je bekend bent in Eindhoven is dat op industrieterrein De Kapelbeemd in Acht. Niet die langs de Anthony Fokkerweg, maar ingang Boschdijk.
Heb een lezing van haar gevolgd, toffe vrouw. :ok:
Lemuria

Ongelezen bericht door Lemuria »

Neeltje schreef:

Inderdaad ;) Heel fijne ervaring mee gehad. Ze kwam aan huis, stelde een hele hoop vragen, liep met me mee, gaf handvaten en een paar dagen later kreeg ik een uitgebreid verslag over Izzy's karakter, waar ik op moet letten en de handvaten nog eens opgeschreven :ok: Zeker een aanrader. Wij hebben er veel aan gehad.
Ikke1980
Zeer actief

noekie schreef:
Ikke1980 schreef:Is dat niet de Nederlandse Cesar Millan? Ik zie die mensen niet op die manier met hun hond omgaan eigenlijk. Dat zegt overigens vooral iets over die mensen en niet per se over die Arvid. Het zijn denk ik geen mensen die de strijd met hun hond aan moeten gaan of op moeten zoeken. Maar goed, ik ken die Arvid eigenlijk helemaal niet maar dat is het idee dat ik kreeg na even googelen. Weet niet of dat klopt. Dus ik hoor graag ervaringen :-)

Nee degen die jij bedoelt is Rogier Oldenburg; hij is opgeleid door cesar en Arvid niet.
Arvid van putten kijkt naar de hond en naar de eigenaar en van daaruit geeft hij hulp.
Hij heeft ons erg veel geholpen met sommige asielhonden en een aantal mensen die ik ken hebben veel aan zijn advies gehad.
Bedankt voor de toelichting :ok:
Ikke1980
Zeer actief

Lemuria schreef:
Neeltje schreef:

Inderdaad ;) Heel fijne ervaring mee gehad. Ze kwam aan huis, stelde een hele hoop vragen, liep met me mee, gaf handvaten en een paar dagen later kreeg ik een uitgebreid verslag over Izzy's karakter, waar ik op moet letten en de handvaten nog eens opgeschreven :ok: Zeker een aanrader. Wij hebben er veel aan gehad.
Mooi, dat scheelt me weer een pb :wink: dankjewel!
Ivanneke
Actief
Mijn ras(sen): Herderig, Kangalachtig en een knappe kruising
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Ivanneke »

Ik heb goede ervaringen met Michelle Post, zij komt ook aan huis: http://www.odie.nu/
Afbeelding
Ikke1980
Zeer actief

Ivanneke schreef:Ik heb goede ervaringen met Michelle Post, zij komt ook aan huis: http://www.odie.nu/
Die ken ik ja :ok:....ze staat ook op het namenlijstje dat ik door ga geven aan die mensen. Dan kunnen ze zelf kiezen wat hen het meest aanspreekt. :8):
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”