Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pup en kvv

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Brigitte
Zeer actief

Pup en kvv

Ongelezen bericht door Brigitte »

Katniss staat op de Kivo, ik heb nog nooit een hond als pup op de kvv gehad, ik kreeg 10 kilo mee maar die is bijna op, Sjonnie voer ik verschillende soorten Carnibest en ik kan ook aan de pup van Carni komen, maar zou ik haar al kunnen wisselen met kvv? ze doet het prima op de Kivo en ik wil haar best erop laten maar ik kan via mijn werk Carnibest mee bestellen dus dat zou wel makkelijker zijn..
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: Pup en kvv

Ongelezen bericht door samantha! »

Ja hoor, ik zou gerust wisselen.
Ik voer vanaf het begin verschillende merken, nooit een probleem.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ja hoor... pup hoeft niet perse dat is alleen wat fijner gemalen. Xygan kreeg bij de fokker maar 1 merk en hier een stuk of 5 verschillende merken.
(Allemaal volwassen kvv)
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Linda van Veen
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): teckel en grote poedel
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Linda van Veen »

Ja hoor, ik wissel ook af. Hield hem de eerste weken wel op dezelfde variant aangezien ik weleens had gelezen dat dit toch voor problemen kon zorgen. Daarna ben ik gaan afwisselen met de merken die wat fijner gemalen zijn in het begin (Rodi, Alaska, BARFmenu, Raw4Dogs zijn dacht ik allen vrij fijn en ook de Carnibest pup). Al gaat vrij snel alles er goed in hoor ;)

Als je Carnibest van je werk kan meenemen zou ik dat gewoon gaan voeren.
runninggirl
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door runninggirl »

Ja ik neem aan dat het goed moet kunnen, wij zijn al vrij snel zelfs op barf overgestapt met Mahru.
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Wisselen van kvv is normaal geen probleem hoor. De puppenversie van CB is ook niet meer nodig. Ik geef die hooguit aan de puppen de voor het eerst vlees krijgen in het nest. Na een paar keer geef ik de gewone volwassen versie.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Bedankt voor jullie reactie's :ok: ik voer Sjon van Carni de Lamb/Rice, Kip en Natuur variant met soms een keer Smuldier, Excellent of Duck voor de afwisseling maar dan bestel ik voor Kat gewoon extra Carni mee, als de pup niet speciaal nodig is dan ga ik die ook niet geven :ok:
johanna68
Zeer actief
Mijn ras(sen): kr bouvier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door johanna68 »

Heb ook vraag betreft kvv. Mijn pup Lana is Labrador en 8 weken oud. Van de fokker kreeg ik brok mee maar aangezien bij Puck kvv me heel goed beviel Lana op kvv. zijn erg gelijk mee begonnen. Me ook maar eens verdiepen in afwisseling.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”