Ik moet wel zeggen dat ik er vertrouwen in heb dat ze niet echt wegloopt, maar echt appel erop zoals ik zou willen heb ik niet. Als ik roep komt ze enigszins naar me toe, maar nooit dicht genoeg om aan te lijnen die slimmerd
Ze valt geen andere honden lastig, is heel sociaal. Ik zal binnenkort een filmpje van haar plaatsen, moet nog even een nieuw kabeltje kopen voor de camera om het op de laptop te zetten. Naar mensen ook, en zelfs kinderen gaat prima heb ik vandaag gemerkt toen een paar mensen zonder honden hun kleine kinderen aanmoedigden om met onze honden te spelen
Alleen heeft ze dus prima een rondje meegelopen vandaag van een uur, we hadden geen keus want ze was zelf al over het hek gesprongen. Keurig op een metertje of tien bij ons in de buurt, niet weg achter eendjes aan. Als we ineens een ander pad ingingen ging zij ook, maar ja we konden haar dus niet bij ons roepen. ja we konden haar wel roepen, en ze kwam ook wel, maar aanlijnen had niet gekund want dan zou ze wegspringen. Dus we hebben om eht vertrouwen niet te beschadigen dat ook niet geprobeerd.
Uiteindelijk waren we na een uur in de buurt van onze auto, en ze liep vooruit naar precies de goede auto, en toen ik de deur van de auto open deed sprong ze er zo in.
Het gekke vind ik ook dat ze op dat omheinde veld prima bij me te roepen is , ik kan haar daar wel gewoon aanlijnen( een heel groot veld, ongeveer anderhalf voetbalveld), aan de lange lijn buiten lopend ook. En buiten het omheinde veld niet. Ze had haar GPS trouwens om.
Wat zou ik kunnen doen zodat ze ook buiten het omheinde veld bij me durft te komen. lange lijn trainen is geen oplossing want aan de lange lijn luistert ze prima. Waar ik loop is een hele veilige omgeving trouwens, ook waar we geparkeerd staan, staat verder bijna niemand, geen wegen in de buurt.