Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
jas voor teckel
Moderator: moderatorteam
- Gimmick
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
jas voor teckel
We gaan in februari nog een weekje naar de sneeuw.
Aangezien ik niet ski gaat Gentle gezellig mee. Maar die kleine teckel heeft echt een mega hekel aan een koude buik. Verder vind ze sneeuw het einde en met mij mee is natuurlijk helemaal het einde..
Ik heb haar trimbeurt al verplaatst naar een week na ons uitstapje
Maar nu zoek ik eigenlijk voor haar comfort een jasje liefste eentje die ook de oksel wat bedekt. Dus met pootjes eraan.
Wie weet iets wat ook wat langer op de rug is...
Aangezien ik niet ski gaat Gentle gezellig mee. Maar die kleine teckel heeft echt een mega hekel aan een koude buik. Verder vind ze sneeuw het einde en met mij mee is natuurlijk helemaal het einde..
Ik heb haar trimbeurt al verplaatst naar een week na ons uitstapje
Maar nu zoek ik eigenlijk voor haar comfort een jasje liefste eentje die ook de oksel wat bedekt. Dus met pootjes eraan.
Wie weet iets wat ook wat langer op de rug is...
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- pioenroos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xteckel Mies, eurasier Diem en schapendoes in deeltijd Flora.
- Aantal honden: 2
Re: jas voor teckel
Het is mij nooit gelukt kant en klare passende jasjes te vinden die zowel voor als achterkant goed bedekken voor teckels. Wat ik heb liggen is op maat gemaakt.
In amerika is er wel een markt voor
Maar dan betaal je de hoofdprijs uiteraard.
http://www.noodleandfriends.com/default.asp
In amerika is er wel een markt voor

http://www.noodleandfriends.com/default.asp
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Ik dacht dat Hurtta ook speciale teckelmaten had!
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kromfohrländer Gladhaar en Ruwhaar
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb wel mooie jassen die de buik goed beschermen maar die hebben geen mouwen:
http://www.petspassion.nl/hondenjas/450 ... style.html

Bij Karlie Flamingo hebben ze een enorme variatie aan jassen verkrijgbaar tegenwoordig ook wel met mouw.
Ze zijn wel erg bezig met het assortiment dus er gaat ook een hoop uit maar dat staat duidelijk in de catalogus aangegeven als het een uitlopend artikel is.
Hieronder de link naar hun hondencatalogus, op pagina 713 beginnen de jassen.
ftp://ftpmarketing.karlie-flamingo.com/ ... RENT/A.pdf
Groetjes Karen
http://www.petspassion.nl/hondenjas/450 ... style.html

Bij Karlie Flamingo hebben ze een enorme variatie aan jassen verkrijgbaar tegenwoordig ook wel met mouw.
Ze zijn wel erg bezig met het assortiment dus er gaat ook een hoop uit maar dat staat duidelijk in de catalogus aangegeven als het een uitlopend artikel is.
Hieronder de link naar hun hondencatalogus, op pagina 713 beginnen de jassen.
ftp://ftpmarketing.karlie-flamingo.com/ ... RENT/A.pdf
Groetjes Karen

Kromfohrländers von Wirlbelsteijn
Bij Zooplus hebben ze deze:

Misschien dat je iets met de lengte van de pootjes kunt doen?
http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... jas/260716

http://www.zooplus.nl/shop/honden/honde ... jas/260716
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Er tegen kunnen en het comfortabel vinden zijn twee verschillende dingen. Niet alle teckels zijn die-hard en het zijn er meer dan je misschien doet vermoeden. Talloze eigenaren noemen bibberen aanstelleritis, als een hond bibbert (en dat binnen niet doet), heeft hij het koud.
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Je kunt ook een jasje op maat laten maken, bijvoorbeeld bij Doggiedoe: https://www.facebook.com/doggiedoe/?fref=ts
Hier heeft Amy ook een jasje en een pyjama van, ze zijn prima, mooi op maat en heel betaalbaar. Je kunt het net zo laten maken als je zelf wilt en zeker met honden die geen doorsnee maten hebben is op maat laten maken heel handig.
Hier heeft Amy ook een jasje en een pyjama van, ze zijn prima, mooi op maat en heel betaalbaar. Je kunt het net zo laten maken als je zelf wilt en zeker met honden die geen doorsnee maten hebben is op maat laten maken heel handig.
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
[quote="Neeltje"]Bij Zooplus hebben ze deze:

Met de lengte van de pootjes?
op stelten zetten?
Sorry, ik heb geen idee voor jasjes.... in Afrika dragen hondjes geen jasjes
Gaat Gimmick niet mee?

Sorry, ik heb geen idee voor jasjes.... in Afrika dragen hondjes geen jasjes

Gaat Gimmick niet mee?

- Gimmick
- Zeer actief
Nee Gimmick gaat niet mee. Die gaat te logeren bij mijn zus.mosquito1980 schreef:Neeltje schreef:Bij Zooplus hebben ze deze:
![]()
Met de lengte van de pootjes?
op stelten zetten?
Sorry, ik heb geen idee voor jasjes.... in Afrika dragen hondjes geen jasjes![]()
Gaat Gimmick niet mee?
We verblijven onder andere in Duitsland en dat is niet heel relaxed met een kampfhund. Ik heb geen zin in gedoe dus zij gaat lekker een paar dagen sporten bij mijn zus.
Have a heart that never hardens, a temper that never tires and a touch that never hurts.
- Gimmick
- Zeer actief
Dat is nog wel een idee.DeDiana schreef:Je kunt ook een jasje op maat laten maken, bijvoorbeeld bij Doggiedoe: https://www.facebook.com/doggiedoe/?fref=ts
Ga daar eens informeren.
Ik had ergens al geïnformeerd maar dan betaalde ik gewoon 80 euri
- Gimmick
- Zeer actief
Maar ik heb ook twee kleine kinderen bij me dus we zullen ook zeker regelmatig ergens zitten... Voor de stevige wandelingen is dit inderdaad niet nodig.Nanna schreef:Het is natuurlijk ook wel zaak om meters te maken en niet met je teckel op het balkon naar de skiërs gaan staan kijkenDomor schreef:Er tegen kunnen en het comfortabel vinden zijn twee verschillende dingen. Niet alle teckels zijn die-hard en het zijn er meer dan je misschien doet vermoeden. Talloze eigenaren noemen bibberen aanstelleritis, als een hond bibbert (en dat binnen niet doet), heeft hij het koud.
- Gimmick
- Zeer actief
Ohwww dank je ik heb net contact gehad en ze is idd heel betaalbaar.DeDiana schreef:Je kunt ook een jasje op maat laten maken, bijvoorbeeld bij Doggiedoe: https://www.facebook.com/doggiedoe/?fref=ts
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Gimmick schreef:Ohwww dank je ik heb net contact gehad en ze is idd heel betaalbaar.DeDiana schreef:Je kunt ook een jasje op maat laten maken, bijvoorbeeld bij Doggiedoe: https://www.facebook.com/doggiedoe/?fref=ts

- Gimmick
- Zeer actief
Kells schreef:Dit vind ik wel een leuk pakjeNu even serieus, mijn dochter heeft een teckel en ik zag zojuist een geschikt jasje op haar pagina staan. Ik heb haar gevraagd waar ze die vandaan heeft. Ik hou je op de hoogte.
Hahahaha die is geweldig....