edit - als je geen lid bent is het 19,50 trouwens

Moderator: moderatorteam
ja iddNanna schreef:Ja, als je geen lid bent moet je eenmalig 7.50 betalen. Maar dat is bij alle clubmatches zo.sbientje schreef:misschien ga ik wel met Karel heen, hij kan nog wel wat oefening gebruiken
edit - als je geen lid bent is het 19,50 trouwensValt nog wel mee haha
Maar goed, nu ben ik per hond 15 euro kwijt, vind ik ook nog wel te overzienBeter dan de 55 euro per hond die een gemiddelde tentoonstelling vraagt
PreciesNanna schreef:Ik hoef ook niks met die CAC's, ik ga gewoon voor de leuke dag. En meestal zijn clubmatches veel gezelliger dan grote shows omdat er geen drol van af hangt.sbientje schreef: ja iddMaar goed, daar kan je CAC's halen enzo
Dat is voor mij niet zo belangrijk want ik win toch nooit haha! leukste show waar ik tot nu toe heb meegedaan vond ik toch in Uden (toen heb jij nog foto's van Pom gemaakt haha), toen werd Pom reserve beste pup. Niets waard, maar wel leuk!
Oh dat had me wel super leuk geleken! Zelf vind ik hem natuurlijk de allermooiste maar ik ben wel eens benieuwd wat een echte keurmeester daarvan zou vinden!Nanna schreef:Als de hond een beetje aan de riem kan meelopen is het al prachtig hoorIkke93 schreef:Oh dat lijkt me leuk! En ook nog eens meteen naast de deur!
Moet de hond hier iets voor kunnen? We hebben nooit ringtraining ofzo gehad, hij kan wel gewoon volgen e.d.
Ties zou dan bij de veteranen horen! Wat houd die veteranen parade in?![]()
Die veteranenparade is niks anders dan dat alle gekeurde ouwetjes van die dag een rondje door de ring mogen lopen terwijl het aanwezige publiek klapt (dat hoop je dan, haha!)
Ik moet nog inschrijven, maar zou je wel ergens kunnen oppikken. Station Venray of Deurne bijvoorbeeld.Hilde schreef:Totaal onbereikbaar met het OV, jammer!
Dankjewelveertje schreef:Ik moet nog inschrijven, maar zou je wel ergens kunnen oppikken. Station Venray of Deurne bijvoorbeeld.Hilde schreef:Totaal onbereikbaar met het OV, jammer!
Dan kun je wel Semmie meeten! Dat is die trip meer dan waardHilde schreef:Dankjewelveertje schreef:Ik moet nog inschrijven, maar zou je wel ergens kunnen oppikken. Station Venray of Deurne bijvoorbeeld.Hilde schreef:Totaal onbereikbaar met het OV, jammer!Ik ga er sowieso nog even over nadenken, het is een hele trip.
Met Sbientje toch?Lemuria schreef:Ik mocht met iemand mee rijden, met wie was dat ook alweer?
jepEefsel schreef:Met Sbientje toch?Lemuria schreef:Ik mocht met iemand mee rijden, met wie was dat ook alweer?
Sbientje is oké, olé olé! Ik wist dat het iemand met een zwarte Lab was (dat beeld had ik in m'n kop), maar niet meer wie. Kon ook niet vinden waar ik het had afgesproken, hahasbientje schreef:jepEefsel schreef:Met Sbientje toch?Lemuria schreef:Ik mocht met iemand mee rijden, met wie was dat ook alweer?
haha! nee ik dacht ook in dit topic maar blijkbaar niet? vreemd vreemd!Lemuria schreef:Sbientje is oké, olé olé! Ik wist dat het iemand met een zwarte Lab was (dat beeld had ik in m'n kop), maar niet meer wie. Kon ook niet vinden waar ik het had afgesproken, hahasbientje schreef:jepEefsel schreef:Met Sbientje toch?Lemuria schreef:Ik mocht met iemand mee rijden, met wie was dat ook alweer?
jij had er iets over op fb gepost en toen heb ik daar in de reacties beloofd om Lemuria op te halenNanna schreef:Wut?sbientje schreef:oh ik weet het al, we hebben dat op FB afgesprokenonder de post van Nanna
Ah ja tuurlijk! Dat kloptsbientje schreef:oh ik weet het al, we hebben dat op FB afgesprokenonder de post van Nanna
De Duitse Doggen beginnen om 6.30 uur en je moet een uur van tevoren aanwezig zijn.Eefsel schreef:Weet iemand van jullie hoe laat we daar aanwezig moeten zijn? Ik kan het eigenlijk nergens vinden, maar is wel handig om te weten
Lemuria schreef:De Duitse Doggen beginnen om 6.30 uur en je moet een uur van tevoren aanwezig zijn.Eefsel schreef:Weet iemand van jullie hoe laat we daar aanwezig moeten zijn? Ik kan het eigenlijk nergens vinden, maar is wel handig om te weten
Een week voor de keuring ontvangt u meer informatie
Zijn er zooooveeeel doggen ingeschreven?Lemuria schreef:De Duitse Doggen beginnen om 6.30 uur en je moet een uur van tevoren aanwezig zijn.Eefsel schreef:Weet iemand van jullie hoe laat we daar aanwezig moeten zijn? Ik kan het eigenlijk nergens vinden, maar is wel handig om te weten
Heb ik overheen gelezenveertje schreef:Lemuria schreef:De Duitse Doggen beginnen om 6.30 uur en je moet een uur van tevoren aanwezig zijn.Eefsel schreef:Weet iemand van jullie hoe laat we daar aanwezig moeten zijn? Ik kan het eigenlijk nergens vinden, maar is wel handig om te weten![]()
Dit stond er in het mailtje dat ik gekregen heb
Een week voor de keuring ontvangt u meer informatie