Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Aansterkende voeding
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): mastin espagnol
- Aantal honden: 1
Aansterkende voeding
Mijn podencootje is gearriveerd, hij is erg ziek , heeft leishmania en ricksettia. Ik heb speciale voeding meegekregen van de da voor een paar dagen omdat hij erg misselijk is en nog steeds diaree heeft. Wat zou ik hem als extra nog kunnen geven om een beetje aan te sterken ? Hij heeft behoorlijk ondergewicht en is ernstig ondervoed.
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
Re: Aansterkende voeding
Ik zou vooral niet teveel geven, als hij zo ondervoed is kan hij ziek worden van teveel voer. Kleine beetjes en langzaam opbouwen.
Je zou eventueel zelf bouillon voor hem kunnen maken om te drinken.
Je zou eventueel zelf bouillon voor hem kunnen maken om te drinken.
-
- Zeer actief
Iedere twee uur een klein beetje zei de da en een keer snachts
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Toen Amy net hier was, ook met Ehrlichia en net een behandeling met Milteforan achter de rug en flink ondergewicht, gaf ik vier keer per dag voer, een mix van kvv, Hills a/d, wat groenten en rijst en daaroverheen wat rundervetpoeder of kokosolie. Het duurde even voordat ze echt aankwam, maar na een paar weken ging dat best snel. Zeker toen we eenmaal konden gaan wandelen en er kwamen ook wat spiertjes op.
Ik gaf ook een supplement dat speciaal is ontwikkeld voor honden met leish: http://www.farmaciaveterinaria.es/index ... cts_id=629
Ik gaf ook een supplement dat speciaal is ontwikkeld voor honden met leish: http://www.farmaciaveterinaria.es/index ... cts_id=629
-
- Zeer actief
Dank je wel, ik ga kijken of ik dat kan bestellen, de kokosolie kan misschien later als hij geen diarree meer heeft. Hij heeft nu dieetvoer van HillsDeDiana schreef:Toen Amy net hier was, ook met Ehrlichia en net een behandeling met Milteforan achter de rug en flink ondergewicht, gaf ik vier keer per dag voer, een mix van kvv, Hills a/d, wat groenten en rijst en daaroverheen wat rundervetpoeder of kokosolie. Het duurde even voordat ze echt aankwam, maar na een paar weken ging dat best snel. Zeker toen we eenmaal konden gaan wandelen en er kwamen ook wat spiertjes op.