Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

.

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Easy_Rider
Zeer actief
Aantal honden: 4

.

Ongelezen bericht door Easy_Rider »

.
Laatst gewijzigd door Easy_Rider op 01 aug 2016 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Re: Welk zwemvest is het beste?

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik heb geen tips maar lees wel mee, ik denk er ook over een zwemvest aan te schaffen voor mijn Labrador.
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik heb voor mijn honden het zwemvest van Jobe. Voordeel is dat het van heel soepel neopreen is gemaakt. Het is meer een drijfvest dan een reddings/zwemvest. Ik gebruik ze voornamelijk in de winter als de honden meegaan op de sup. De stabij heeft hem ook in de zomer aan, die kan niet zo goed zwemmen. Nadeel is dat ze alleen tot maat medium gaan.

Afbeelding

Heb ook gekeken naar het vest van Ruffwear. Ik vind die vrij stug en log. Als ze die een hele dag aan moeten, vraag ik mij af of ze dan nog lekker zitten. En in verhouding met het vest van Jobe ook wel erg prijzig. Het vest van ruffwear heb ik moeten gebruiken bij de tv opnames van hondentv en was blij met mijn keuze voor het Jobe vest.

Ik weet dat ezydog ook een zwemvest heeft, ook niet zo duur, maar die ken ik verder niet.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
Tamaartje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Tamaartje »

Ik heb een zwemvest van Ruffwear. Inderdaad erg stug, maar wel erg fijn. Gebruik het voor een Jack Russell die het vertikt om te zwemmen. Hij geeft hem alleen aan op het moment dat hij los op de boot rondloopt.
Mocht hij overboord vallen verzuipt het niet. En met het handvat erop is hij er zo uit te hengelen.
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Ik heb ook die van Ruffwear (gehad), heb er momenteel nog eentje te koop omdat we ze niet meer gebruiken, maar die bevielen uitstekend! Op vakantie hebben ze ze elke dag een aantal uur aaneengesloten aangehad en er geen enkele hinder van aangegeven. Ook op Kori heb ik niks gezien terwijl dat toch op zou vallen op zo'n bloot huidje.
Bij m'n advertentie staan wat actiefoto's, daar kun je ook goed zien dat niet de hele rug bedekt is.
http://www.marktplaats.nl/wijzigAdverte ... mympSeller
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”