Ik heb geen auto, dus ben ik op zoek naar een fietsmand. Ik heb al op MP gekeken, maar daar staan ze niet in het formaat wat ik nodig heb.
Ik zie door de bomen (en prijzen) het bos niet meer, dus wie kan me even helpen? Ik wil hondlief graag achterop hebben en hij weegt zo'n 13kg. Ik vind het vooral lastig in te schatten omdat er op de foto's dan een malthezer ofzo in zit, en Bobby moet wel lekker kunnen liggen of zitten in de mand. Oh ja, wel met korf. Straks springt ie er wel uit. Da's niet de bedoeling.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
fietsmand
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Aantal honden: 1
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: fietsmand
Pasja van Basil. Denk dat je de grootste maat zou moeten hebben, 50cm. Ik heb voor Elco een maatje kleiner, 45cm. Met korf én bevestiging aan z'n tuigje. Al heb ik hem tegenwoordig in een kratje voorop ipv mand achterop
-
- Actief
Thanks, ga ik eens kijken! Ik hoop dat ik ze op MP kan vinden, want ze zijn best duur.
Groetjes,
Cil
Cil
- Fotogravinnetje
- Technisch beheer
- Mijn ras(sen): Markiesjes: Elco (maart 2014) en zijn zoon Gait (oktober 2016). (Gait = Gerrit in dialect)
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik heb twee jaar geleden op de rommelmarkt veel geluk gehad: 10 euro voor de mand betaald, inclusief bevestiging voor aan het tuig. De korf kreeg ik van iemand die hem niet meer gebruikte (haar Markiesje is nog wat groter dan Elco, dus die kon niet meer normaal zitten onder de korf). Mand was gebruikt voor een cocker, maar ze hadden te veel last van het bewegen van de hond in de mand...
-
- Actief
Ja, da's ook zoiets. Ik vind het een best bedrag om uit te geven 'op de gok', want ik heb geen idee of de hond het leuk of eng vindt. Ik kan zo ook geen verkooppunt in de buurt vinden, dus ik kan niet eventjes naar de winkel om te passen. Maar als je de mand stevig bevestigd, zal het bewegen toch wel meevallen? Tenminste, heb mijn kind tot een kilo of 25 achterop gehad en het bewegen van hem werd zo rond de 20 kilo problematisch, voor die tijd had ik er geen last van.
Groetjes,
Cil
Cil