Hij jaagt er dus ook op maar niet zoals Mies die het gewoon lollig vindt en wel eens wat uit de lucht hapt. Maar Mies pakt alles wat vliegt of kruipt. En Diem laat alle verder insecten met rust, ook een spin die langsloopt bv.
Vangen lukt hem niet goed. En dat ligt er niet aan dat hij niet behendig genoeg is, maar aan mij. Hij mag namelijk niet via de bank de vensterbank op om achter de tv te duiken. Dan kan je ze niet vangen natuurlijk
Als hij dan kwaad ergens ligt of staat na vruchteloze jachtpogingen en de vlieg komt bij hem in de buurt dan laat hij de vlieg zijn tanden zien, inclusief rimpelneusje (
Vanmiddag kreeg hij een kluifje. Sinds ik per ongeluk varkenshuid ipv runderhuidkluifjes heb, eet hij die niet meer. Maar hij krijgt er altijd eentje want anders doe ik hem tekort omdat Mies wel krijgt. Na een half uurtje ruim ik de kluif weer op anders mag Mies het opeten van Diem. Maar vandaag kwam er dus een vlieg buurten bij z'n kluif. Eerst werd de vlieg verjaagd. Toen deze bleef rondzoemen raapte hij nijdig (echt nijdig want eerst schoof kluif meter verder over de vloer
Maar dit is toch raar? Ik ken wel honden die 'happen' naar -al dan niet aanwezige- vliegen of erop jagen zoals Mies. Maar Diem lijkt het zo persoonlijk te nemen?
Ik ben benieuwd of iemand het herkent of er een mening over heeft

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15