Wij gaan Triss inschrijven voor de puppyklasse op 4 september

Reuze spannend, want ik ben in mijn hele leven misschien 3 keer op een show geweest, en nog nooit zelf met een hond

Moderator: moderatorteam
Gelukkig zeggen keurmeester (welke en hoe hij is) mij nog helemaal nietMarjoleine schreef:Misschien.
Even over de keurmeester nadenken. Waarom staat e rnou weer een buitenlander voor een Nederlands ras??
Op de andere dag staat er een Nederlander als ik het goed heb gezienMarjoleine schreef:Misschien.
Even over de keurmeester nadenken. Waarom staat e rnou weer een buitenlander voor een Nederlands ras??
Gezellig!Ramiek schreef:Spetter doet mee, 4 september
Ben jij er ook?tycha schreef:Gezellig!Ramiek schreef:Spetter doet mee, 4 september
Zie openingspostRamiek schreef:Ben jij er ook?tycha schreef:Gezellig!Ramiek schreef:Spetter doet mee, 4 september
Ach ja, thanx.Fotogravinnetje schreef:Zie openingspostRamiek schreef:Ben jij er ook?tycha schreef:Gezellig!Ramiek schreef:Spetter doet mee, 4 september
Ook goedemorgenRamiek schreef:Ben jij er ook?tycha schreef:Gezellig!Ramiek schreef:Spetter doet mee, 4 september
Eefsel schreef:Dat is wel balen op die 5 dagen na zeg!
Jaja, erg. Ik weet het. Inmiddels wakker hoor.tycha schreef:Ook goedemorgenRamiek schreef:Ben jij er ook?tycha schreef:Gezellig!Ramiek schreef:Spetter doet mee, 4 september
Ahoytobi__ schreef:Lijkt me erg leuk om eens te gaan kijken!
Is er een website met meer informatie? Waar in Rotterdam is het?
Ga eens kijken of vriendlief het leuk vindt om mee te gaan. Is het aan te raden om zelf een hond (pup) mee te nemen? Of is dat te veel van het goede?Fotogravinnetje schreef:http://www.dogshowrotterdam.nl/Index.htm