Ik heb een inpandige kennel en een omheinde tuin. Maar wel kinderen. Als ze het trekt om grotendeels in de kennel te liggen en verder een uurtje of wat in de tuin te scharrelen, dan wil ik wel even overleggen met het thuis front.
Moderator: moderatorteam
Haha, dat mag wel hoor. We zijn nu nog tot zaterdag hier, daarna in Assen weer in ons eigen huis.Pendrag schreef:Dat wist ik van jou ook niet! Nu wil ik puppyknuffelen!!!sjm schreef:Omgeving Appelscha is mooi! Dat wil vast iemand! Wist niet dat je zo dichtbij woonde!
De kennel is binnen, in de keukenPendrag schreef:Lief, dank je! Alleen zijn trekt ze niet. Weet niet hoe ze het in een kennel plus tuin zou doen zonder Andor. Samen gaat vast wel goed. Thuis zitten ze in de keuken plus stuk tuin als er niemand thuis is. Is allebei voor jou/jullie ook een optie? Ze kunnen prima samen. Andor heeft komende week alleen net even meer toezicht nodig dan 2x/dag een kwartier. Eigenlijk alleen om te zien of z'n kap en verband nog omzitten.Kayltje schreef:Een niet aanwezig plafond kan niet kapot zijn![]()
Ik heb een inpandige kennel en een omheinde tuin. Maar wel kinderen. Als ze het trekt om grotendeels in de kennel te liggen en verder een uurtje of wat in de tuin te scharrelen, dan wil ik wel even overleggen met het thuis front.