Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Wij zouden ruim 3 weken naar Groot Britannié gaan en daar rond trekken door Engeland en Schotland. Uiteindelijk zijn we daar 2 weken geweest. Het was heel erg slecht weer in die twee weken waar we waren. We hebben ook mooie uurtjes gehad meer veel regen gehad en zelfs op Eiland Skye zware extreme storm die echt levensgevaarlijk was camper heeft schade etc. We hebben een beetje een spookvakantie achter de rug zijn nu weer veilig in Belgié met mooi warm weer. De foto's die ik heb zijn allen niet geweldig, de 100mm lens is de tas bijna niet uit geweest. Maar beter iets dan niets. De foto's zijn ook nog eens geupload in mijnalbum bij flickr krijg ik steeds een time out was er klaar mee Wij vonden de wegen in Engeland relatief slecht en in Schotland juist heel fijn. De mensen in zowel Schotland als Engeland wel heel relaxed en vriendelijk. Schotland was ondanks het weer met name de eerste dagen heeel druk veel Chinezen in tourbussen die overal waar maar wat te zien veil al opgesteld stonden.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 13 aug 2016 18:43, 2 keer totaal gewijzigd.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Dank je. Ik heb bijna geen foto samen met Toots dus alles wat ik heb waar we samen op staan vind ik al erg leuk. Zijn ook nog veel foto's met mijn vriend maar die wil niet op een forum
Leuk! Als wij onze eigen camper hebben willen we daar ook een keer naar toe!
Jammer van het weer! Een collega van mij gaat ieder jaar, heel vroeg in mei al, en hij had dit jaar beter weer in Schotland dan wij in Nederland hadden
tycha schreef:Leuk! Als wij onze eigen camper hebben willen we daar ook een keer naar toe!
Jammer van het weer! Een collega van mij gaat ieder jaar, heel vroeg in mei al, en hij had dit jaar beter weer in Schotland dan wij in Nederland hadden
Ja in het voorjaar schijnt het daar lekker weer te zijn.
Maar wij hebben met name in Schotland echt wel veel pech gehad daar was het 11 graden.
We hebben op Eiland skye Storm gehad, zo heftig dat we de hele nacht niet geslapen hebben en om 05;00 uur zelf de nooddienst gebeld hebben omdat we geen internet hadden ook ook niet op mobiel we konden dus niks weten over de storm en het was echt heel heftig de camper ging heen en weer als een schip. een van de achterwielen kwam los van de grond en de wind wipte zeg maar de camper omhoog, als die om zou kiepen en daar een stukje verder bij zou schuiven zouden we naar beneden vallen de zee in. Maar boven ons lagen grote keien en rotsen die ook los konden komen was dus best eng. Uiteindelijk is het goed gekomen.
Het is wel erg mooi hoor Schotland, Maar Engeland vonden wij ook mooier dan verwacht. Zeker de moeite om te gaan. Schotland doet denken aan Noorwegen. Persoonlijk blijft dat nog wel mijn favoriet.
prachtige foto's!! We hebben al met een camper door Noorwegen getrokken en vonden het daar fantastisch, maar Schotland zou ik ook nog graag naar toe willen
Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
Ingrid48 schreef:prachtige foto's!! We hebben al met een camper door Noorwegen getrokken en vonden het daar fantastisch, maar Schotland zou ik ook nog graag naar toe willen
Is de moeite waard, Ook Engeland hoor vooral omgeving cotswold hills. Eiland man hebben we onwijs veel pech gehad ook maar is ook wel heel erg mooi.. en het gebied new forest in Engeland daar liepen de paarden in het wild gewoon overal los en de herten en hooglanders. In schotland was alles erg mooi natuurlijk we hebben op veel rustige plekjes kunnen staan. Mooie watervallen. grote meren als Loch ness.
We zijn in het breamar Castle geweest en hebben daar een rondleiding gehad. Het was erg donker en rommelig binnnen maar was wel leuk om de geschiedenis van de oudere bewoners en brits koninklijk huis die er een tijdje vertoefd hadden te horen en zien
De eigenaar van het Kasteel vertelde dat ze het kasteel in 2004 konden kopen op een veiling en toen was het hele kasteel leeg. Later verscheen de inboedel van het kastteel op een andere veiling en daar was geen geld meer voor, Toen verscheen er van onbekende afzender een blanco cheque die ze in staat stelde alles terug te kopen en het kasteel weer zo in te richten hoe het was. De eigenaar denkt zelf dat de cheque afkomstig is van het Britse Koninklijk huis.
Mooi, schotland staat ook op mijn lijstje.. Maar als ik vakantie heb.. Wil ik mooi weer. (zegt zij die 2 weken thuis bleef en 1 week op de veluwe zat in de regen hahaha)
Wij zijn ook in wales geweest vonden het ook mooi, maar in Engeland wint voor ons Cotwold hills het en dan met name Dovers Hill.
wales was wel mooi groen en daar hadden we ook nog aardig weer
Wat een geweldig mooie vakantie. Hele mooie vakantie. Groot-Brittanie is ook mijn absolute favoriete vakantieland. We zitten er aan te denken komend jaar voor 3 of 4 weken die kant op te gaan. Wel balen dat jij zo slecht weer hebt gehad. Hebben jullie in Schotland ook echt wild gecampeerd? Of kwamen jullie mooie plekjes op een camping tegen en hebben jullie je camper daar neegezet?
Wij hebben in Schotland wild gekampeerd. Wel op mooie plekken.
In Dovers hill Engeland hebben we ook gratis gestaan op een hele mooie plek.
We hebben Alleen in New forest op camping a hurst En op Camping Lucksall in Herefordshire en op eiland man bij Silly Moos. Voor de rest hebben wij wild gekampeerd. Met volle tevredenheid.
De Lucksall camping vonden wij kwa camping het mooist hier hebben wij ook een hele mooie wandeling kunnen maken het bos in een berg op dat was wel van de camping af uiteraard. En in New forest natuurlijk die wilde dieren.
Laatst gewijzigd door Chihuahua-paws op 17 aug 2016 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
We hebben in de planning staan om naar de Franse Alpen te gaan. Maar we hebben nog helemaal niets geboekt dus hoe of wat precies weten we nog niet. We blijven waarschijnlijk wel op 1 plek staan. Dus in 2 of 3 dagen rijden we heen en terug en gaan op zoek naar een plek voor 1,5 week tussendoor.