Het was echt genieten

Leuk begin van de vakantie
Gewoon hier in het durp, gauw naar huis camera halen en hij zat er nog

Wie heeft nu een poepende Visarend op de foto

En hij zit er nog steeds, met foto's met mooi weer

Moderator: moderatorteam

Dank jeLieske_1977 schreef:Wat een schijtfoto's
Mooi zeg, die zie je ook niet dagelijks!
Bedanktmariabel schreef:Getverdemme.. Nu ben ik echt heel heel jaloers op je. Ik geniet altijd al zo van je foto's maar ooit hoop ik er ook een te zien . Ik woon verdikkeme vlakbij de biesbosch en heb er nog nooit een gezien en bij jou zit er gewoon een in je dorp. Prachtig !!
Nou, dat is geluktbilly schreef:Bedankt![]()
Je wil hem toch knap op de foto kunnen zetten, dus tot hoever rij je door met de auto en blijft hij zitten, haha de zenuwen krijg je ervan dan moet het even in die paar minuten, maar ben er heel blij mee
Dat moet dan maar evenZamunda schreef:Nou, dat is geluktbilly schreef:Bedankt![]()
Je wil hem toch knap op de foto kunnen zetten, dus tot hoever rij je door met de auto en blijft hij zitten, haha de zenuwen krijg je ervan dan moet het even in die paar minuten, maar ben er heel blij mee!
Wel jammer dat die stront door mijn scherm moest vliegen, dat was wel een nare verassing.
Schitterende foto's Els, echt adembenemend! Hij wou natuurlijk zelf ook knap op de foto, daarom bleef-ie op je wachten.billy schreef:Bedankt![]()
Je wil hem toch knap op de foto kunnen zetten, dus tot hoever rij je door met de auto en blijft hij zitten, haha de zenuwen krijg je ervan dan moet het even in die paar minuten, maar ben er heel blij mee
Ja heGrethavW schreef:Kan me zo goed voorstellen dat je hier heel erg blij mee bent!
Echt gaaf.
Als je me zou kennen zou je dat niet vragenKells schreef:Geweldig! (Je bent toch hopelijk niet zo'n waarneming.nl twitcher geworden?)

Dank je welBudkes schreef:Nu nog mooier

Nou de Visarend is ook gaan vissen denk ik de nieuwe foto's zie ik ook niet meerBudkes schreef:Dat weet ik ook niet meer hoe dat moet, maar de visarend wordt er niet minder mooi van
Ik zie je nieuwe foto's primabilly schreef:Nou de Visarend is ook gaan vissen denk ik de nieuwe foto's zie ik ook niet meerBudkes schreef:Dat weet ik ook niet meer hoe dat moet, maar de visarend wordt er niet minder mooi van