Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Magnusson

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Magnusson

Ongelezen bericht door crutz »

www.bakkerdiervoeding.nl

iemand bekend hier mee :?:

ben qua hoe de honden het op de Carocroc doen erg tevreden, alleen gaat Ace bij het minste of geringste in "hongerstaking" (als hij zich maar ff niet lekker voelt) en ik denk dat dat er aan ligt dat het op kipbasis is (hij eet echt niets van kip, ook geen vers, moet hij gewoon echt niet) vandaar dat ik zoekende ben naar een energierijk voer zonder rotzooi en niet op kipbasis en toen kwam ik onder andere hier op uit, de lam versie van Carocroc eet Ace wel goed, alleen haalt hij daar niet genoeg uit, vandaar dat ik naar de kip over ben gegaan, maarja, als hij het niet eet haalt hij er ook niet zo veel uit, dus vandaar evt wat anders.
Ellemieke
Actief
Mijn ras(sen): Oostenrijkse Pincher
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ellemieke »

volgens mij stonden ze in Bleiswijk...
of in elk geval een zweeds merk......
Dina vrat t niet.. of met heel veel tegen zin.. had nooit gedacht dat ik dat mee zou maken..
ze stond wel lekker uit de FFbak te bietsen :mrgreen:

Maar dat Dina t niet wou, zegt niks over t voer...

op de honden school hebben z trouwens een merk staan Marengo ofzo.. moet ook heel goed zijn, zou met vers vlees bereid zijn..

maar t is niet te betalen, echt heel duur (Dina vond dat wel heel lekker trouwens)
Kent iemand dat voer??
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”