Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

"leeg" lopen

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Re: "leeg" lopen

Ongelezen bericht door bellabeest »

piraat gaf ik ook altijd tussen zo'n seminar door wat te eten omdat hij inderdaad het 2de uur leeg was.
op wedstrijden nam ik altijd eten mee voor tussendoor, en had ik poeder van orange4pets voor door het water voor betere energie balans
Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Waarom niet eens kijken of het op een goede brok beter gaat?

Kvv verteerd erg snel, dus kan mij wel voorstellen, dat de hond dan wat energie tekort kan komen. I.P.v allerlei ingewikkelde constructies te bedenken om de hond wat meer energie te geven, is misschien wat brokken extra geven wel een net zo goede oplossing?
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ik heb er ook zo eentje rondlopen hier
Sinds ik FitDog ben gaan gebruiken ( dat is als ik me niet vergis tzelfde idee als orange4pets ) heeft ze daar geen last meer van
Kyto is altijd heel gespannen met pakwerk, die vind t spelletje zo leuk dat hij z'n spieren erg spant
Nog net niet dat hij in de kramp schiet gelukkig , maar ondanks uitlopen ma t pakwerk toch spierpijn

Die krijgt ook Fitdog en sindsdien daar geen last meer van gehad

Beiden staan ook op KVV trouwens

Mss kan je zoiets eens proberen ? of anders idd wat koolhydraten bij t voer doen op zo'n dag
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
bellabeest
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door bellabeest »

Boutje schreef:Samenstelling: rundvleeseiwit, isomaltulose, runderlever (gedroogd), L-leucine, L-glutamine, middellange triglyceriden uit kokosolie, planten(extracten) (spirulina, ginseng), creatine monohydraat (gebufferd).
Nutritionele toevoegingsmiddelen: L-tyrosine.

Beetje vlees en wat snelle suikers dus. Ik denk zo maar dat een lepeltje kvv met een drupje honing even effectief en een pak beterkoop is.

Kan ik uiteraard proberen, maar ideaal zou zijn een meer langdurige oplossing dmv een aanpassing in haar gewone dieet wat dit toe laat. Of vergis ik me daarin?
op gewone dagen heeft die van mij het niet nodig heeft hij genoeg aan zijn normale kvv, hij krijgt het dus ook echt alleen tijdens seminars en op wedstrijd dagen.
Afbeelding
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik heb t gelukkig niet nodig...dr is al ruim voldoende energie :mrgreen:
Ik zou iets van havermout erbij geven event met wat druivensuiker op die dagen.
Ben ook ruim tevreden op alleen kvv en ze zien er ook uitstekend uit en zo goed als nooit ziek.
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”