Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelen omgeving Opmeer

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

tamireya
Vaste gebruiker

Wandelen omgeving Opmeer

Ongelezen bericht door tamireya »

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar aangezien die topics zo oud waren dacht ik er maar zelf een open te maken :mrgreen:

Zijn hier meer mensen uit de gemeente Opmeer aanwezig?

Als Dina hier is zal het de eerste tijd er nog niet van komen om veel/lang/ver te wandelen vermoedelijk maar misschien heeft iemand voor mij nog een tip waar ik leuk kan wandelen bij ons.

Zelf woon ik in Spanbroek dus zal zowieso hier in de buurt blijven de eerste tijd.
Ik weet dat het park bij de huisarts afgeraden wordt, evenals rondom de texaco.

Zijn er nog aanraders (behalve Obdam en de wandelweg aan de dijk) waar ik gerust kan lopen met haar?
Percy
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): chinese naakthond
Aantal honden: 2

Re: Wandelen omgeving Opmeer

Ongelezen bericht door Percy »

De Weyver of is dat op 1 van de plekken die afgeraden is ? De Wheel inderdaad in Obdam, Waarderhout in Heerhugowaard , ik kom weleens in de Wheel , daar mag alles los lopen en heb ik wisselende ervaring met honden , geen idee wat voor honden er vaak in het Waarderout komen en of je daar rustig kan lopen, ik ben er een keer of 3 geweest en dat ging goed.
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”