Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Gave foto's! Wessel is echt een bink Maar wat een water heb jij daar zeg Die hond
Het heeft hier ook wel flink geregend de afgelopen dagen, maar er is nergens een plasje te bekennen. Zelfs in de sloot zit nog geen water. Wij zijn gelukkig gezegend met een erg droog stuk zandgrond. Zit je daar op kleigrond of ook zand?
nou ,die grond in de bak moet open getrokken worden,die is in de afgelopen jaren helemaal dicht geslipt,dus we zijn op zoek naar een boertje die het open wil trekken...dan staat ie wel redelijk goed en lang droog.
Kimmie schreef:nou ,die grond in de bak moet open getrokken worden,die is in de afgelopen jaren helemaal dicht geslipt,dus we zijn op zoek naar een boertje die het open wil trekken...dan staat ie wel redelijk goed en lang droog.
Dat scheelt dan weer, heb je in ieder geval nog een droge plek. Mijn bak was ook helemaal dichtgeslibd. Die hebben we in het voorjaar ook los laten halen. Het water is nu zo weer weg dus dat is zeker aan te raden.
Kimmie schreef:nou ,die grond in de bak moet open getrokken worden,die is in de afgelopen jaren helemaal dicht geslipt,dus we zijn op zoek naar een boertje die het open wil trekken...dan staat ie wel redelijk goed en lang droog.
Dat scheelt dan weer, heb je in ieder geval nog een droge plek. Mijn bak was ook helemaal dichtgeslibd. Die hebben we in het voorjaar ook los laten halen. Het water is nu zo weer weg dus dat is zeker aan te raden.
ja,wij zijn op zoek naar iemand die het wil doen en dan hoop ik ook dat alles weer goed draineert...
Manuma schreef:Wat ziet Wessel er goed uit! Prachtexemplaar van een Fries
Pcies veel mooier dan die hoogbenige friezen met hun magere nekken.
voor mij is Wessel ook een fries met een hele grote F
In mijn jongere jaren heb ik vaak op friezen gereden en ik moet zeggen dat dat niet altijd echt prettig is.
In draf kunnen ze behoorlijk hoog opgooien en de overgang van draf naar galop is ook niet altijd fijn.