Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Showlijn voor grote hond
Moderator: moderatorteam
- Ingding
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Showlijn voor grote hond
Het is de bedoeling dat Imara in Eindhoven haar showdebuut gaat maken. Op de dag af zal ze in de puppyklasse staan
. Alleen kan ik nergens een goede showlijn vinden voor haar. Ik heb er wel 1, maar die is veels te dun en ik ben bang dat die speknek in haar enthousiasme dat lijntje kapot trekt. Dus heeft er iemand suggesties wat voor showlijn ik het beste kan gebruiken voor een lompe Ridgeback? Online kan ik niet zo veel vinden, maar weet ook niet zo goed waar ik moet zoeken.

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Re: Showlijn voor grote hond
Ik heb nog wel een bruine leren showlijn te koop. Daar kan ook een volwassen Weim aan 

- xSuzannex
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezers
- Contacteer:
Is een gewone jachtlijn niets?Ingding schreef:Het is de bedoeling dat Imara in Eindhoven haar showdebuut gaat maken. Op de dag af zal ze in de puppyklasse staan. Alleen kan ik nergens een goede showlijn vinden voor haar. Ik heb er wel 1, maar die is veels te dun en ik ben bang dat die speknek in haar enthousiasme dat lijntje kapot trekt. Dus heeft er iemand suggesties wat voor showlijn ik het beste kan gebruiken voor een lompe Ridgeback? Online kan ik niet zo veel vinden, maar weet ook niet zo goed waar ik moet zoeken.
Ik heb laatst voor marjoleine daar 2 showlijnen van gemaakt voor de wetters. Met blingbling kraaltjes

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Wij hadden voor Dux ook een leren lijn met een slipkettinkje, en Dux is/was sterk en niet super sociaal naar andere honden, dus we moesten hem geregeld goed bij ons houden zodat hij niet uit kon vallen.
Dat lijntje heeft hem gewoon gehouden.
Ik zag gister op de Winner heel veel RR's aan een leren lijn met slipkettinkje staan, en dat waren behoorlijke reuen, volgens mij is het wel stevig genoeg
Dat lijntje heeft hem gewoon gehouden.
Ik zag gister op de Winner heel veel RR's aan een leren lijn met slipkettinkje staan, en dat waren behoorlijke reuen, volgens mij is het wel stevig genoeg

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Zo´n dunne slipketting gebruiken ze bij de Weimpjes ook, maar voor een pup die nog nooit een show heeft gedaan zou ik het niet doen. Dat vinden ze niet allemaal zo fijn.

- grover
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
- Contacteer:
Ik heb heel wat grote honden aan een dun kettinkje geshowd zien worden, maar voor een pup die nog niet eerder op show geweest is zou ik dat toch een beetje tricky vinden. Wat heb je nu voor lijntje?
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Ik heb wat RR's op ringtraining en die lopen aan jachtlijnen van stof (zoals die van Suzanne) of van leer.
Niet te dun, dat is niet leuk.
Ik zou een leuk kleurtje bij Suzanne bestellen.
Niet te dun, dat is niet leuk.
Ik zou een leuk kleurtje bij Suzanne bestellen.