Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Showlijn voor grote hond

Moderator: moderatorteam

Ingding
Zeer actief
Aantal honden: 2

Showlijn voor grote hond

Ongelezen bericht door Ingding »

Het is de bedoeling dat Imara in Eindhoven haar showdebuut gaat maken. Op de dag af zal ze in de puppyklasse staan :mrgreen: . Alleen kan ik nergens een goede showlijn vinden voor haar. Ik heb er wel 1, maar die is veels te dun en ik ben bang dat die speknek in haar enthousiasme dat lijntje kapot trekt. Dus heeft er iemand suggesties wat voor showlijn ik het beste kan gebruiken voor een lompe Ridgeback? Online kan ik niet zo veel vinden, maar weet ook niet zo goed waar ik moet zoeken.
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Re: Showlijn voor grote hond

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Ik heb nog wel een bruine leren showlijn te koop. Daar kan ook een volwassen Weim aan :F:
Afbeelding
xSuzannex
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezers
Contacteer:

Ongelezen bericht door xSuzannex »

Ingding schreef:Het is de bedoeling dat Imara in Eindhoven haar showdebuut gaat maken. Op de dag af zal ze in de puppyklasse staan :mrgreen: . Alleen kan ik nergens een goede showlijn vinden voor haar. Ik heb er wel 1, maar die is veels te dun en ik ben bang dat die speknek in haar enthousiasme dat lijntje kapot trekt. Dus heeft er iemand suggesties wat voor showlijn ik het beste kan gebruiken voor een lompe Ridgeback? Online kan ik niet zo veel vinden, maar weet ook niet zo goed waar ik moet zoeken.
Is een gewone jachtlijn niets?
Ik heb laatst voor marjoleine daar 2 showlijnen van gemaakt voor de wetters. Met blingbling kraaltjes :P

Afbeelding
Judith
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedels

Ongelezen bericht door Judith »

Wij hadden voor Dux ook een leren lijn met een slipkettinkje, en Dux is/was sterk en niet super sociaal naar andere honden, dus we moesten hem geregeld goed bij ons houden zodat hij niet uit kon vallen.
Dat lijntje heeft hem gewoon gehouden.

Ik zag gister op de Winner heel veel RR's aan een leren lijn met slipkettinkje staan, en dat waren behoorlijke reuen, volgens mij is het wel stevig genoeg
Afbeelding
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Zo´n dunne slipketting gebruiken ze bij de Weimpjes ook, maar voor een pup die nog nooit een show heeft gedaan zou ik het niet doen. Dat vinden ze niet allemaal zo fijn.
Afbeelding
grover
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Springer Spaniel
Contacteer:

Ongelezen bericht door grover »

Ik heb heel wat grote honden aan een dun kettinkje geshowd zien worden, maar voor een pup die nog niet eerder op show geweest is zou ik dat toch een beetje tricky vinden. Wat heb je nu voor lijntje?
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Ik heb wat RR's op ringtraining en die lopen aan jachtlijnen van stof (zoals die van Suzanne) of van leer.
Niet te dun, dat is niet leuk.
Ik zou een leuk kleurtje bij Suzanne bestellen.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Plaats reactie

Terug naar “Show”