Dankjewel allemaal voor jullie ervaringen te delen.
Ik was er helemaal aan over uit dat het de Kostka Uni 2 ging worden. Die had alles wat ik wil. Stevig frame, spatborden, achterlicht en niet onbelangrijk een goede prijs. Ik wilde hem zelfs al bestellen.
Manlief had me toch overtuigd naar de winkel te gaan dus vanavond op naar Zwolle omdat ze daar toch de meeste verschillende merken hadden. Binnen 1 minuut was het al duidelijk dat dat hem niet ging worden. Dat was de 2,5u enkele reis al waard

. Wat was hij klein! Als ik die had besteld en binnen had gekregen was ik echt teleurgesteld geweest...
Bij deze kan ik echt iedereen aanraden of een goedkope step van marktplaats te kopen, of de step eerst in het echt te zien en uit te proberen.
Winkel meneer heeft heel veel duidelijk uitgelegd. De Kostka Tour Fun was een hele mooie en kan ik wel aanraden. Voor mij alleen niet geschikt omdat hij tot maximaal 100kg belastbaar is wat volgens die man gelijk staat aan ongeveer 80kg gewicht als je ook op onverharde wegen wilt rijden.
Een paar steps geprobeerd in de winkel en je merkte echt duidelijk verschil.
Uiteindelijk veel te veel geld uitgegeven, maar man vond het toch ook wel heel leuk, dus het is ons kerstcadeau voor ons van ons

. Het is de Kostka Tour Max geworden. Op naar veel sportieve kilometers :De