Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

zie door het voedsel de brokken niet meer

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Patrol
Zeer actief

zie door het voedsel de brokken niet meer

Ongelezen bericht door Patrol »

Ja, ik ben een beginner dus die mogen vast beginnersvragen stellen!!

Onze rottweiler, teefje 2 jaar, is te dun bij ons gekomen. Inmiddels is ze al wel op gewicht maar het wil nog niet zo goed lukken met het juiste voer.

Ben begonnen met Kennerbrokken en -vlees, beviel niet. Op advies dierenarts een goede brok en rodi compleet gaan voeren. Ze kreeg toen een hamburger rodi/compleet aangevuld met Smolke. Na twee weken ging ze daar toch wel zo ongelooflijke van meuruhh :kotz: . Er was werkelijk niet bij die hond in de buurt te zijn.

Overgestapt op Farm Food, ja ik las op het forum mee, voordat ik zelf lid ging worden. Netjes overgestapt zoals beschreven (2weken rodi compleet) en toen was ik blij. Mooie dikke poepjes en geen stinkerij.... Alleen dat FF wil dus niet naar binnen zonder smaak toevoeging :mrgreen: (lees Rodi ) En helaas na enkele weken FF nu toch weer de problemen terug.....

Heeft iemand een idee?? Ik wil graag over op een goede brok en 1 x per week vers.

gr,

Kirsten en Patrol
Afbeelding
Dingo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder

Ongelezen bericht door Dingo »