Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Althans, dat probeerde ik Ik vind kraaien prachtige vogels. Mijn oom en tante hadden vroeger een tamme kraai, dat lijkt me zo tof! Kraaien zijn gek op hondenvoer dus ik probeer ze daar altijd mee te paaien. Dit exemplaar was voor de duvel niet bang! Af en toe vond Shoosha het nodig om hem op te jagen maar de kraai wist precies hoe hij met zo min mogelijk moeite precies buiten bereik moest blijven en binnen luttele seconde was hij alweer terug.
Als je goed kijkt zie je hier een brokje in zijn snavel:
bij ons op strand zitten er vaak heel veel. En als ik brokjes bij me heb dan achtervolgen ze me de hele wandeling als ik ze 1 x wat gegeven heb.
Ik moet het niet doen eigenlijk want ik ben tegen voeren van wilde dieren maar het was ook wel weer grappig te zien dat de ene net wat meer lef had dan de andere.
Ze zijn idd voor de duvel niet bang
Mooi ik heb 2 keer een kauwtje groot gebracht echt slim en later kreeg ik van iemand een kauw die gekortwiekt was die konde we niet meer laten gaan maar hij huppelde altijd mee buiten of in mijn nek
Wat gaaf twinkeltje! Die tamme kraai van mijn oom en tante was oorspronkelijk een wilde, maar hij was gewond en mijn oom en tante hadden hem verzorgd. Sindsdien kwam hij altijd weer terug naar hen en bleef hij min of meer in de tuin wonen. Als je in de tuin zat kwam hij gezellig op je schouder zitten en hij ging ook mee naar binnen. Hoe ben jij aan jouw kauwtjes gekomen?
mijke schreef:Wat gaaf twinkeltje! Die tamme kraai van mijn oom en tante was oorspronkelijk een wilde, maar hij was gewond en mijn oom en tante hadden hem verzorgd. Sindsdien kwam hij altijd weer terug naar hen en bleef hij min of meer in de tuin wonen. Als je in de tuin zat kwam hij gezellig op je schouder zitten en hij ging ook mee naar binnen. Hoe ben jij aan jouw kauwtjes gekomen?
mijke schreef:Wat gaaf twinkeltje! Die tamme kraai van mijn oom en tante was oorspronkelijk een wilde, maar hij was gewond en mijn oom en tante hadden hem verzorgd. Sindsdien kwam hij altijd weer terug naar hen en bleef hij min of meer in de tuin wonen. Als je in de tuin zat kwam hij gezellig op je schouder zitten en hij ging ook mee naar binnen. Hoe ben jij aan jouw kauwtjes gekomen?
2 waren uit een nest gevallen ik woonde in een huis met heel groot groen gebied achter waar ik altijd liep als kind en dan zie je alles de derde kreeg ik van mensen die wisten dat ik er wel goed voor zou zijn.
Maar nu zou ik het niet meer doen die beesten horen niet bij een mensen maar gewoon buiten.
Dus ik zou ze naar een vogel opvang brengen waar ze voor ze tam zijn in een grote serre kunnen waar ze wilder blijven
Leuk als het lukt, ik had ooit ook een tamme kauw.. Die vloog mee naar school en wachtte op mij en vloog weer terug..
Hij werd alleen een beetje brutaal en vloog ook vlak over mensen heen als ik bij school stond te kletsen.
Het was een super leuke ervaring dat beest ook omdat hij vrij was en soms ook dagen weg bleef en dan weer continu bij me was..
Hij kwam niet in huis dat vond mijn vader geen goed idee..
Hier stikt het van de kauwen.
Ze vreten de jonge koolmeesjes die voor het eerst uitvliegen op. Ze zitten ze gewoon op te wachten
Hetzelfde met de eieren en jongen van de weidevogels.
Ik rem voor elk dier, maar niet voor kauwen en kraaien. Gelukkig maar dat ze te slim zijn
Ik heb ooit een tamme gekend. Die vond ik wel leuk..