Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
welk voer voor Doris?
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Catalaanse herder, Kuvasz en Havanezer
- Aantal honden: 3
welk voer voor Doris?
Mijn honden krijgen hier Taste of the Wild brokken en doen het daar alle drie heel goed op. Maar nu heeft Doris waarschijnlijk artritis in haar rechter kaakgewricht en moet ik haar van de dierenarts zacht voedsel geven. De afgelopen week gaf ik haar Lukullus blikvoer, omdat toen ook nog niet duidelijk was, wat er precies aan de hand was en hoe lang het gaat duren. Maar nu ziet het ernaar uit, dat het een langdurige kwestie gaat worden, vraag ik me af of er niet een kwalitatief betere voeding is. Ik woon in Hongarije en kvv is hier niet te krijgen, dus dat valt af. En BARF is te hard, moet ze teveel kauwen. Ik zoek ook een alternatief voor tussendoortjes. Normaal krijgt ze gedroogde pens, gedroogde konijnenoren of gedroogde runderoren. Maar dat is nu allemaal te hard. Ze is bovendien overgevoelig voor granen, dus zowel met voeding als tussendoortjes moet daarmee rekening worden gehouden. Het vervelende is, dat ze erg graag kluift, maar dat is nu voorlopig even uit den boze. Doris is een Havanezer en weegt 4 kilo.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Re: welk voer voor Doris?
Je zou een gehaktmolen kunnen aanschaffen en zelf je kvv kunnen maken?
-
- Zeer actief
Re: welk voer voor Doris?
Kokend water over de brokjes die ze gewend is en dan een half uurtje laten wellen.
Meestal heb je dan een zachte hap...
Meestal heb je dan een zachte hap...