Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ruffware tuig
Moderator: moderatorteam
- Leonie&Evi
- Actief
- Aantal honden: 1
Ruffware tuig
Weet iemand toevallig een winkel waar ze tuigen van dit merk verkopen, zodat ik daar kan gaan passen? Graag in de omgeving van Rotterdam/Zuid-Holland.
- tobi__
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke
Re: Ruffware tuig
In krimpen aan de ijssel zit een winkel. Maar denk nog wel meer in rotterdam eigenlijk. Niet gewoon bij pets place of zo?
_Esmee
- Leonie&Evi
- Actief
Welke winkel is dat?? Bij ons bij pets place in ieder geval niet!tobi__ schreef:In krimpen aan de ijssel zit een winkel. Maar denk nog wel meer in rotterdam eigenlijk. Niet gewoon bij pets place of zo?
- tobi__
- Zeer actief
- Leonie&Evi
- Actief
Bedankt voor je reactie! Heb even een mail gestuurd of ze hebben wat ik zoek. En als ik geen reacties krijg met winkels dichterbij dan ga ik zeker daar even kijken!
- Leonie&Evi
- Actief
Snelle reactie terug. Ze verkopen geen ruffwear....Leonie&Evi schreef:Bedankt voor je reactie! Heb even een mail gestuurd of ze hebben wat ik zoek. En als ik geen reacties krijg met winkels dichterbij dan ga ik zeker daar even kijken!
- tobi__
- Zeer actief
Ooo zou zweren dat dat wel het geval wasLeonie&Evi schreef:Snelle reactie terug. Ze verkopen geen ruffwear....Leonie&Evi schreef:Bedankt voor je reactie! Heb even een mail gestuurd of ze hebben wat ik zoek. En als ik geen reacties krijg met winkels dichterbij dan ga ik zeker daar even kijken!

_Esmee
- Bishy
- Zeer actief
Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan
https://www.actievehonden.com/pages/16- ... 20Showroom
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Misschien als je er naar toe gaat dat de service goed is. Bestellen en willen ruilen is rampzaligBishy schreef:Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan

- Leonie&Evi
- Actief
Dat is dus de reden dat ik gewoon in een winkel wil gaan passen....crutz schreef:Misschien als je er naar toe gaat dat de service goed is. Bestellen en willen ruilen is rampzaligBishy schreef:Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan
- Bishy
- Zeer actief
Dat is jammer en een goede waarschuwing voor wie daar nog wil bestellen, 2 jaar terug waren ze nog erg snel en makkelijk met ruilen/vervangen.crutz schreef:Misschien als je er naar toe gaat dat de service goed is. Bestellen en willen ruilen is rampzaligBishy schreef:Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Had er een Ruffwear front range maat S besteld. Wilde ruilen voor een M omdat hij al erg ruim tegen maximale aanzat terwijl volgens meten dat niet zo zou zijn.Bishy schreef:Dat is jammer en een goede waarschuwing voor wie daar nog wil bestellen, 2 jaar terug waren ze nog erg snel en makkelijk met ruilen/vervangen.crutz schreef:Misschien als je er naar toe gaat dat de service goed is. Bestellen en willen ruilen is rampzaligBishy schreef:Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan
Nou zou niet kunnen, ik zou verkeerd meten etc.
Uiteindelijk omdat ik een passend tuig wilde ipv geruild maar de M bij besteld.
Toen gebeld, die zou nooit passen blahblahblah.
Laten leveren en toen hij binnen was aangedaan (paste perfect) foto's gemaakt en opgestuurd en niks meer gehoord
- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
Ik heb bij Medpets.nl besteld. Gepast, kosteloos terug gestuurd en een kleinere gekregen..
-
- Zeer actief
Jammer dat je zo n slechte ervaring hebt met de service....Bishy schreef:Dat is jammer en een goede waarschuwing voor wie daar nog wil bestellen, 2 jaar terug waren ze nog erg snel en makkelijk met ruilen/vervangen.crutz schreef:Misschien als je er naar toe gaat dat de service goed is. Bestellen en willen ruilen is rampzaligBishy schreef:Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan
Ik heb zelf wel goede ervaringen met deze webwinkel, maar als je zelf kunt passen is dat helemaal fijn natuurlijk.
Volgens mij zijn er niet veel dierenwinkels die het merk verkopen. Heb er destijds ook wat winkels voor afgelopen, maar kwam uiteindelijk bij actievehonden uit.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Exact hetzelfde hier.crutz schreef:Had er een Ruffwear front range maat S besteld. Wilde ruilen voor een M omdat hij al erg ruim tegen maximale aanzat terwijl volgens meten dat niet zo zou zijn.
Front Range maat M bleek net wat te klein dus ik wilde hem terugsturen maar ik zou niet goed meten en afstellen kon echt nog wat beter hoor, etc.
Uiteindelijk toch teruggestuurd en geld terug gekregen maar ik bestel er niet meer als ik niet vooraf weet of iets past of niet.
- Domor
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruvian Doodle
Ik heb hem bij hondenoutlet gekocht en ook mijn honden moesten een grotere maat dan verwacht. Ik ben wezen passen en hoewel het niet bij Rotterdam ligt is het wel heel fijn aanrijden vanaf de dnelweg.
http://www.hondenoutlet.nl/product/ruff ... new-design
- Leonie&Evi
- Actief
Ik hoop nog steeds iets te vinden wat dichterbij is... met een hond die wagenziek is, rij ik niet graag heel ver weg... maar als er niks op zit dat moet het maar...Domor schreef:Ik heb hem bij hondenoutlet gekocht en ook mijn honden moesten een grotere maat dan verwacht. Ik ben wezen passen en hoewel het niet bij Rotterdam ligt is het wel heel fijn aanrijden vanaf de dnelweg.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik vind ze juist heel erg groot vallen!-Saskia- schreef:Exact hetzelfde hier.crutz schreef:Had er een Ruffwear front range maat S besteld. Wilde ruilen voor een M omdat hij al erg ruim tegen maximale aanzat terwijl volgens meten dat niet zo zou zijn.
Front Range maat M bleek net wat te klein dus ik wilde hem terugsturen maar ik zou niet goed meten en afstellen kon echt nog wat beter hoor, etc.
Uiteindelijk toch teruggestuurd en geld terug gekregen maar ik bestel er niet meer als ik niet vooraf weet of iets past of niet.
edit, de webmaster harness viel bij mij erg groot, niet de front range
- Leonie&Evi
- Actief
Wat is Ziva voor hond? Ik twijfel nl of ik de xxs of de xs nodig heb .....ZivaNomi schreef:Ik heb voor Ziva toen ze nog pup was XS besteld en die past haar nog steeds. Het is nu wel bijna helemaal op het einde, maar ze is wel klaar met groeien, dus die kan nog super een tijdje mee. Ik had haar nekomvang en buikomvang gemeten, klaar. Maar ik kan me voorstellen dat je het toch liever wilt passen.
Voor Nomi heb ik een nep Ruffware tuigje besteld en ik had enorm veel geluk want toen had ik Nomi nog niet eens maar toch de maat goed geraden!
- Leonie&Evi
- Actief
Hmmm de xxs is officieel tot een borstomvang van 43 cm.ZivaNomi schreef:Ik zie dat ik foutje heb gemaakt. Ziva draagt maat XXS en niet XS. Ze is een sheltie keeshond kruising, 37 cm hoog en haar borstomvang is 45cm. Ik hoop dat het helpt!Leonie&Evi schreef:Wat is Ziva voor hond? Ik twijfel nl of ik de xxs of de xs nodig heb .....ZivaNomi schreef:Ik heb voor Ziva toen ze nog pup was XS besteld en die past haar nog steeds. Het is nu wel bijna helemaal op het einde, maar ze is wel klaar met groeien, dus die kan nog super een tijdje mee. Ik had haar nekomvang en buikomvang gemeten, klaar. Maar ik kan me voorstellen dat je het toch liever wilt passen.
Voor Nomi heb ik een nep Ruffware tuigje besteld en ik had enorm veel geluk want toen had ik Nomi nog niet eens maar toch de maat goed geraden!
Evi is een dwergpoedel met een borstomvang van 41 cm. Dus ik was een beetje opzoek naar of ze groot of klein vielen.. Op basis van jou informatie zou ik ook de xxs moeten nemen...
Bedankt!