Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ruffware tuig

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Leonie&Evi
Actief
Aantal honden: 1

Ruffware tuig

Ongelezen bericht door Leonie&Evi »

Weet iemand toevallig een winkel waar ze tuigen van dit merk verkopen, zodat ik daar kan gaan passen? Graag in de omgeving van Rotterdam/Zuid-Holland.
tobi__
Zeer actief
Mijn ras(sen): welsh corgi pembroke

Re: Ruffware tuig

Ongelezen bericht door tobi__ »

In krimpen aan de ijssel zit een winkel. Maar denk nog wel meer in rotterdam eigenlijk. Niet gewoon bij pets place of zo?
_Esmee
Leonie&Evi
Actief

tobi__ schreef:In krimpen aan de ijssel zit een winkel. Maar denk nog wel meer in rotterdam eigenlijk. Niet gewoon bij pets place of zo?
Welke winkel is dat?? Bij ons bij pets place in ieder geval niet!
tobi__
Zeer actief

_Esmee
Leonie&Evi
Actief

tobi__ schreef:http://www.ons-schuurtje.nl/

Leuk winkeltje!
Bedankt voor je reactie! Heb even een mail gestuurd of ze hebben wat ik zoek. En als ik geen reacties krijg met winkels dichterbij dan ga ik zeker daar even kijken!
Leonie&Evi
Actief

Leonie&Evi schreef:

Leuk winkeltje!
Bedankt voor je reactie! Heb even een mail gestuurd of ze hebben wat ik zoek. En als ik geen reacties krijg met winkels dichterbij dan ga ik zeker daar even kijken!
Snelle reactie terug. Ze verkopen geen ruffwear....
tobi__
Zeer actief

Leonie&Evi schreef:
Leonie&Evi schreef:

Leuk winkeltje!
Snelle reactie terug. Ze verkopen geen ruffwear....
Ooo zou zweren dat dat wel het geval was :schrik: Gelukkig dat je even gemaild hebt dan. Sorry!
_Esmee
Bishy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bishy »

Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan

https://www.actievehonden.com/pages/16- ... 20Showroom
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Bishy schreef:Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan

Misschien als je er naar toe gaat dat de service goed is. Bestellen en willen ruilen is rampzalig :(
Leonie&Evi
Actief

crutz schreef:
Bishy schreef:Als het qua afstand voor je te doen is zou ik naar Actievehonden gaan

Misschien als je er naar toe gaat dat de service goed is. Bestellen en willen ruilen is rampzalig :(
Dat is dus de reden dat ik gewoon in een winkel wil gaan passen....
Bishy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Bishy »

crutz schreef:

Dat is jammer en een goede waarschuwing voor wie daar nog wil bestellen, 2 jaar terug waren ze nog erg snel en makkelijk met ruilen/vervangen.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Bishy schreef:
crutz schreef:

Dat is jammer en een goede waarschuwing voor wie daar nog wil bestellen, 2 jaar terug waren ze nog erg snel en makkelijk met ruilen/vervangen.
Had er een Ruffwear front range maat S besteld. Wilde ruilen voor een M omdat hij al erg ruim tegen maximale aanzat terwijl volgens meten dat niet zo zou zijn.
Nou zou niet kunnen, ik zou verkeerd meten etc.
Uiteindelijk omdat ik een passend tuig wilde ipv geruild maar de M bij besteld.
Toen gebeld, die zou nooit passen blahblahblah.
Laten leveren en toen hij binnen was aangedaan (paste perfect) foto's gemaakt en opgestuurd en niks meer gehoord
Ri@nne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.

Ongelezen bericht door Ri@nne »

Ik heb bij Medpets.nl besteld. Gepast, kosteloos terug gestuurd en een kleinere gekregen..
Afbeelding
All my dreams... would still be dreams.. if there hadn't been you... :I: Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15
Jetski
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jetski »

Bishy schreef:
crutz schreef:

Jammer dat je zo n slechte ervaring hebt met de service....
Ik heb zelf wel goede ervaringen met deze webwinkel, maar als je zelf kunt passen is dat helemaal fijn natuurlijk.
Volgens mij zijn er niet veel dierenwinkels die het merk verkopen. Heb er destijds ook wat winkels voor afgelopen, maar kwam uiteindelijk bij actievehonden uit.
-Saskia-
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door -Saskia- »

crutz schreef:Had er een Ruffwear front range maat S besteld. Wilde ruilen voor een M omdat hij al erg ruim tegen maximale aanzat terwijl volgens meten dat niet zo zou zijn.
Exact hetzelfde hier.
Front Range maat M bleek net wat te klein dus ik wilde hem terugsturen maar ik zou niet goed meten en afstellen kon echt nog wat beter hoor, etc.
Uiteindelijk toch teruggestuurd en geld terug gekregen maar ik bestel er niet meer als ik niet vooraf weet of iets past of niet.
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Ik heb hem bij hondenoutlet gekocht en ook mijn honden moesten een grotere maat dan verwacht. Ik ben wezen passen en hoewel het niet bij Rotterdam ligt is het wel heel fijn aanrijden vanaf de dnelweg.

http://www.hondenoutlet.nl/product/ruff ... new-design
Leonie&Evi
Actief

Domor schreef:Ik heb hem bij hondenoutlet gekocht en ook mijn honden moesten een grotere maat dan verwacht. Ik ben wezen passen en hoewel het niet bij Rotterdam ligt is het wel heel fijn aanrijden vanaf de dnelweg.

http://www.hondenoutlet.nl/product/ruff ... new-design
Ik hoop nog steeds iets te vinden wat dichterbij is... met een hond die wagenziek is, rij ik niet graag heel ver weg... maar als er niks op zit dat moet het maar...
Johnny Jones
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Johnny Jones »

-Saskia- schreef:
crutz schreef:Had er een Ruffwear front range maat S besteld. Wilde ruilen voor een M omdat hij al erg ruim tegen maximale aanzat terwijl volgens meten dat niet zo zou zijn.
Exact hetzelfde hier.
Front Range maat M bleek net wat te klein dus ik wilde hem terugsturen maar ik zou niet goed meten en afstellen kon echt nog wat beter hoor, etc.
Uiteindelijk toch teruggestuurd en geld terug gekregen maar ik bestel er niet meer als ik niet vooraf weet of iets past of niet.
Ik vind ze juist heel erg groot vallen!

edit, de webmaster harness viel bij mij erg groot, niet de front range
Leonie&Evi
Actief

ZivaNomi schreef:Ik heb voor Ziva toen ze nog pup was XS besteld en die past haar nog steeds. Het is nu wel bijna helemaal op het einde, maar ze is wel klaar met groeien, dus die kan nog super een tijdje mee. Ik had haar nekomvang en buikomvang gemeten, klaar. Maar ik kan me voorstellen dat je het toch liever wilt passen.
Voor Nomi heb ik een nep Ruffware tuigje besteld en ik had enorm veel geluk want toen had ik Nomi nog niet eens maar toch de maat goed geraden! :E:
Wat is Ziva voor hond? Ik twijfel nl of ik de xxs of de xs nodig heb .....
Leonie&Evi
Actief

ZivaNomi schreef:
Leonie&Evi schreef:
ZivaNomi schreef:Ik heb voor Ziva toen ze nog pup was XS besteld en die past haar nog steeds. Het is nu wel bijna helemaal op het einde, maar ze is wel klaar met groeien, dus die kan nog super een tijdje mee. Ik had haar nekomvang en buikomvang gemeten, klaar. Maar ik kan me voorstellen dat je het toch liever wilt passen.
Voor Nomi heb ik een nep Ruffware tuigje besteld en ik had enorm veel geluk want toen had ik Nomi nog niet eens maar toch de maat goed geraden! :E:
Wat is Ziva voor hond? Ik twijfel nl of ik de xxs of de xs nodig heb .....
Ik zie dat ik foutje heb gemaakt. Ziva draagt maat XXS en niet XS. Ze is een sheltie keeshond kruising, 37 cm hoog en haar borstomvang is 45cm. Ik hoop dat het helpt!
Hmmm de xxs is officieel tot een borstomvang van 43 cm.
Evi is een dwergpoedel met een borstomvang van 41 cm. Dus ik was een beetje opzoek naar of ze groot of klein vielen.. Op basis van jou informatie zou ik ook de xxs moeten nemen...
Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”