Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelmaatje gezocht omg. Breda

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Feather__
Zeer actief
Aantal honden: 1

Wandelmaatje gezocht omg. Breda

Ongelezen bericht door Feather__ »

Hi :mrgreen:

Toen ik nog in Zuid-Holland woonde wandelde ik met Hanneke met Lilo & Toto, Toto en Yindi vonden elkaar erg leuk en het wandelen was gewoon erg gezellig!
En ik merk dat Yindi een vriendje mist. Snoopy en zij spelen wel maar Snoopy is al 13 dus die kan helemaal niet zo goed mee komen als ze weg rent. Yindi is allang ver weg en dan zie je Snoop er achteraan rennen :LOL:

Yindi doet alleen in het begin lelijk, woest blaffend probeert ze indruk te maken maar als we gewoon doorlopen dan kan ze na een 5 tot 10 minuten gewoon los, dan is het prima volgens haar. Daar moet je hond dus niet van onder de indruk zijn of daar heel heftig op reageren. Het duurt wel een tijdje voor ze echt gaat spelen, maar als ze eenmaal speelt is het voornamelijk rennen. Maar in een hond z'n kraag bijten en flink beuken vind ze ook leuk, dat deed ze voornamelijk met Diesel (mechelse herder).
Maar omdat ze zo lelijk doet loop ik liever niet op een drukke plek, passerende honden blijven een probleem ondanks het vele oefenen dus ik kom ze gewoon liever niet tegen :mrgreen:

Zou iemand het leuk vinden om eens te gaan wandelen? Eenmalig is ook prima, vaker is alleen maar leuk :ok:
(Oh, ik loop liever niet in een groep met verschillende honden aangezien ik geen idee heb hoe Yindi hier op reageert.)
Afbeelding
Arline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Re: Wandelmaatje gezocht omg. Breda

Ongelezen bericht door Arline »

Ik kan je niet antwoorden via pb, krijg de hele tijd een foutmelding :( Ik heb je een bericht gestuurd via tapatalk ;)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Ik denk dat Karel misschien wat te groot is voor haar? Anders kan het wel, meestal gaat ie wel redelijk zijn eigen gang als een hond niet wil spelen. Kunnen keertje 's avonds in de polder bij Terheijden lopen als je wilt?
Feather__
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Feather__ »

Nee hoor. Ik denk niet dat karel te groot is voor haar. Yin is in principe ook geen kleine hond :Q:
Lijkt me gezellig!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”