Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bullys

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

Wolfsblut
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: Bullys

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Nou vooruit voor de afwisseling dan, anders wordt het zo eentonig.

http://www.ad.nl/binnenland/agressieve- ... ~a14d2530/
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
63673J

Ongelezen bericht door 63673J »

Verschrikkelijk! Zoveel honden in dat huis, er waren ook 6 puppies. En die afgesneden oren van twee van de honden op de foto, echt vakkundig gedaan. :ugh: Wat een trieste zooi, en wat een ellende weer.
Kimmie

Ongelezen bericht door Kimmie »

Wolfsblut schreef:Nou vooruit voor de afwisseling dan, anders wordt het zo eentonig.

dit is voor DAS een reclame casus.... :roll:
blondie
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door blondie »

Kimmie schreef:
Wolfsblut schreef:Nou vooruit voor de afwisseling dan, anders wordt het zo eentonig.

dit is voor DAS een reclame casus.... :roll:
Die was mij vandaag ook al opgevallen, toch best triest dat er nu door verzekeringen ook al op dit soort incidenten wordt ingespeeld.
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

blondie schreef: Die was mij vandaag ook al opgevallen, toch best triest dat er nu door verzekeringen ook al op dit soort incidenten wordt ingespeeld.
Waarom?
Men snapt helemaal niets van schuld en aansprakelijkheid, ook niet bij honden. Is toch goed men bewust te maken van het feit dat je dus bij een verzekering aan kunt kloppen?
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Manuma schreef:
blondie schreef: Die was mij vandaag ook al opgevallen, toch best triest dat er nu door verzekeringen ook al op dit soort incidenten wordt ingespeeld.
Waarom?
Men snapt helemaal niets van schuld en aansprakelijkheid, ook niet bij honden. Is toch goed men bewust te maken van het feit dat je dus bij een verzekering aan kunt kloppen?
Dat het dus blijkbaar zo aan de orde van de dag is dat honden elkaar opvreten dat de verzekeringen er nu reclame mee maken. Zo bedoel ik het.
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ja maar, ja maar, bullys zijn toch hele andere honden! :schrik:
Manuma
Zeer actief

Ongelezen bericht door Manuma »

Brindlecardi schreef:Ja maar, ja maar, bullys zijn toch hele andere honden! :schrik:
Ik moest er ook aan denken :F:

Blondie: ah zo, ja bizar.
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Er zijn 4 officiele types en dan nog een aantal onofficiële (waaronder de editie bully). Mijn gok is dat dit de classic is, eventueel de xl.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Domor schreef:Er zijn 4 officiele types en dan nog een aantal onofficiële (waaronder de editie bully). Mijn gok is dat dit de classic is, eventueel de xl.
"Officiële" types?? Wat bedoel je daarmee en welke zijn dat dan. Want voor zover ik weet zijn het gewoon kruisingen gefokt voor de $$$$$
Sandra&co

Ongelezen bericht door Sandra&co »

Dat zijn geen 'officiele' types, noch maakt het het bericht minder erg...arm kind.

Edit: Zit er op die eerste foto nou een aapje op die bank? Op de rugleuning dan, ik bedoel niet die vent.
dewiii
Actief

Ongelezen bericht door dewiii »

Sandra&co schreef:Dat zijn geen 'officiele' types, noch maakt het het bericht minder erg...arm kind.

Edit: Zit er op die eerste foto nou een aapje op die bank? Op de rugleuning dan, ik bedoel niet die vent.
Haha, ja WAT is dat :80:
Domor
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruvian Doodle

Ongelezen bericht door Domor »

Het maakt het inderdaad niet minder zielig voor de slachtoffers en minder achterlijk door de eigenaren. Maar de American Bully is gewoon een UKC-geregistreerd ras sinds 4 jaar. https://www.ukcdogs.com/american-bully

Het is dus wel een ras, en niet een designerbreed (hoewel het daar wel uit ontstaan is, net als overigens allerlei soorten rassen).
De splitsingen worden hier benoemd: http://theabkcdogs.org/home/breeds/amer ... /standard/
Yara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door Yara »

Ik vind het maar griezels om te zien :schrik: Zou er ook direct een straatje voor omlopen als ik ze tegen zou komen. Maar waar zien jullie een aap?
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik ken iemand die ze fokt met stamboom, die lijken heel erg op de exemplaren op de foto hoor. Daarnaast is het een ras van pas 4 jaar oud, lijkt me dus niet dat er al heel veel gelijkheid zit in het uiterlijk.
crutz
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
Aantal honden: 7
Contacteer:

Ongelezen bericht door crutz »

Domor schreef:Het maakt het inderdaad niet minder zielig voor de slachtoffers en minder achterlijk door de eigenaren. Maar de American Bully is gewoon een UKC-geregistreerd ras sinds 4 jaar. https://www.ukcdogs.com/american-bully

Het is dus wel een ras, en niet een designerbreed (hoewel het daar wel uit ontstaan is, net als overigens allerlei soorten rassen).
De splitsingen worden hier benoemd: http://theabkcdogs.org/home/breeds/amer ... /standard/

UKC is niet international / FCI erkent de AKC wel. Daarom worden veel designer breeds ondergebracht bij de UKC
Sandra&co

Yara schreef:Ik vind het maar griezels om te zien :schrik: Zou er ook direct een straatje voor omlopen als ik ze tegen zou komen. Maar waar zien jullie een aap?
Afbeelding

Rechts van die rotbakkus van die vent, op de rugleuning ;) Hij zit een beetje in elkaar gedoken met z'n koppie richting camera.
Yara
Zeer actief

Ik had heel die foto niet gezien. Maar inderdaad dat lijkt een aapje. Valt nog mee dat ze die aap niet opvreten dan. Vind die man er ook eng uit zien brr.
Afbeelding
Sandra&co

Het aapje zal wel eigen zijn ;) Verbaast me niks dat daar niks mee gebeurt.
Yara
Zeer actief

Het zal inderdaad wel eigen zijn, dan zullen ze vast een stuk minder moordlustig zijn. Maar bijzonder "gezinnetje" zo.
Afbeelding
Sandra&co

Nanna schreef:Wat een waanzinnige ogen heeft die vent trouwens, dat zal je in het donker tegenkomen :schrik:
Daar heb ik een Stafford voor :mrgreen:
Wolfsblut
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wolfsblut »

Nanna schreef:
Sandra&co schreef:
Nanna schreef:Wat een waanzinnige ogen heeft die vent trouwens, dat zal je in het donker tegenkomen :schrik:
Daar heb ik een Stafford voor :mrgreen:
Haha! Ik maat 43 en een sjambok :engel:
Je hebt hem wel flink gesjambokt moet ik zeggen. Maar oefenen kun je beter doen op distels en berenklauw. En niet iedereen pakken die verkeerd kijkt. :mrgreen:
Afbeelding
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”