Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
gebeten paard
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
gebeten paard
En weer een bijtincident hier bij het dorp. Een paar weken geleden ook al. Wat lopen er toch een hoop halvegaren rond en gewoon straffeloos. Ik hoop dat inmiddels al die bijtincidenten worden bijgehouden, maatregelen moeten er toch echt snel komen.
http://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/h ... a8a2e4003/?
http://www.bndestem.nl/bergen-op-zoom/h ... a8a2e4003/?
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Re: gebeten paard
De vrouw is 1.65 hoog en weegt 120 kilo.
Hier is duidelijk sprake van dwerggroei. De vrouw zal een flink stuk breder zijn dan dat ze hoog is. En daar lopen er echt niet zoveel van rond. Omdat ze zo zeldzaam zijn werken ze meestal in het circus. Met dit zeer opvallende signalement hebben ze de dader dan ook zo te pakken.
Hier is duidelijk sprake van dwerggroei. De vrouw zal een flink stuk breder zijn dan dat ze hoog is. En daar lopen er echt niet zoveel van rond. Omdat ze zo zeldzaam zijn werken ze meestal in het circus. Met dit zeer opvallende signalement hebben ze de dader dan ook zo te pakken.
Zien is meer dan kijken, luisteren is meer dan horen en leven is meer dan overleven.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
- Aantal honden: 2
MHz volgens mij is dat helemaal niet zo moeilijk om in te schatten.
Het staat er een beetje gek. Maar de politie vraagt vaak hoe lang schat u die persoon en naar de rest van het postuur. Als iemand gewoon dik is en je zegt dat vragen ze rustig hoe zwaar je iemand schat.
Het is niet moeilijker dan inschatten dat iemand bijna 2 meter is. En er lopen zat mensen rond die kleiner zijn dan 1,65 en helaas zwaarder wegen dan 120 kg.
Ik vind het triest dat dit maar blijft gebeuren.
Het staat er een beetje gek. Maar de politie vraagt vaak hoe lang schat u die persoon en naar de rest van het postuur. Als iemand gewoon dik is en je zegt dat vragen ze rustig hoe zwaar je iemand schat.
Het is niet moeilijker dan inschatten dat iemand bijna 2 meter is. En er lopen zat mensen rond die kleiner zijn dan 1,65 en helaas zwaarder wegen dan 120 kg.
Ik vind het triest dat dit maar blijft gebeuren.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso, Friese Stabij,chihuahua
- Aantal honden: 10
- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
- Aantal honden: 1
Annelies is dierenarts en heeft een paardenasiel net over de grens... in verband met dreigingen wil ze haar achternaam niet noemen
euhhhh... hoeveel Anneliesen die een paardenasiel hebben bestaan er net over de grens? Achternaam of niet, dat zou toch vrij makkelijk te vinden zijn
Maar goed, het is weer een triest verhaal

euhhhh... hoeveel Anneliesen die een paardenasiel hebben bestaan er net over de grens? Achternaam of niet, dat zou toch vrij makkelijk te vinden zijn

- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
mosquito1980 schreef:Annelies is dierenarts en heeft een paardenasiel net over de grens... in verband met dreigingen wil ze haar achternaam niet noemen![]()
euhhhh... hoeveel Anneliesen die een paardenasiel hebben bestaan er net over de grens? Achternaam of niet, dat zou toch vrij makkelijk te vinden zijn![]()
Dat dacht ik dus ook maar goed mss klopt Annelies dan ook niet maar dan nog, hoeveel dierenartsen net over de grens in die regio hebben een paarden asiel

Verder idd erg triest

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Arm paard...
Gelukkig zijn ze in Nederland lekker snel met het invoeren van regels en daadkrachtig.
Gelukkig zijn ze in Nederland lekker snel met het invoeren van regels en daadkrachtig.