Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Of ergens anders op max een uurtje rijden vanuit Venray
Iemand zin om zondag of maandag te wandelen? Lijkt me leuk/goed voor Mika om met wat meer andere honden te lopen en eventueel te spelen (lees: rennen en beuken). Mika vindt alles wel leuk, maar kan wat lomp uit de hoek komen
Ik kan zondag misschien ook wel. Even afhankelijk van waar en hoe mijn rug/been het houdt (heb 3 hernia's in mijn rug zitten )
Kobe is wel een wat lompe puber, maar nog steeds heerlijk sociaal
Helaas gaat het niet lukken voor mij om komend weekend naar het mooie zuiden te komen. De oppas van de katten en logeeradres van Faye kunnen normaal altijd maar net komend weekend niet
Ik ga wel een poging wagen voor de week erop (zondag op maandag waarschijnlijk). Kun je misschien dan ook? Dan heb ik dus alleen Meike mee. Lijkt me wel erg leuk om met haar samen met wat sociale andere honden te wandelen Faye doe ik geen plezier meer met drukte etc dus gaat uit logeren hier in Leeuwarden
~ Hakuna matata: Ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet! ~
Maandag is prima! Ergens omgeving Nijmegen? Rond half 10? Weet iemand daar iets leuks? Ik ken wel wat maar dat is niet zo geschikt voor groepen honden.
Finn laat ik thuis, dan hoef ik mijn aandacht niet te verdelen.
Ik denk dat in de omgeving van Nijmegen Heumensoord misschien het meest geschikt is. Nie perse mooi, maar wel redelijk overzichtelijk met rechte paden en voldoende uitwijk mogelijkheden. Wel altijd heel druk. Maar dat is alles denk ik op een vrije dag. Ik ken ook wel een mooi gebied bij Groesbeek, maar met het perfecte paardrijd weer van maandag stikt het daar waarschijnlijk van de ruiters.
Het is gewoon een vrije dag. Dat zul je overal wel merken. Andere optie is nog vroeger gaan, maar daar moeten jullie dan wel zin in hebben. Ik heb er geennproblemen mee om bijvoorbeeld om 8 uur al af te spreken
Of toch later op de dag. Ik ben gewend dat het rond etenstijd, zeg maar 5 uur het heel goed te doen is in Heumensoord. Ook dat zal voor de meeste gebieden wel gelden.
De Maasduinen zijn in de ochtend ook nog vrij rustig. Maar ik weet niet of ze extra controleren op loslopende honden op zulke dagen.
Paarden en koeien ben ik ook niet zo fan van met loslopende honden.
Qua tijd maakt het mij niet uit, maar liefst niet voor 9. Moet Finn ook nog even lopen en stukje rijden
@ Lothian: ik ben altijd in voor andere wandelingen
Volgens mij wordt het morgen ook niet zo warm. Is rond 5 uur dan een idee? Dan is het in Heumensoord in ieder geval significant rustiger. Is dat voor jou wat Inge?
Shiloh86 schreef:Volgens mij wordt het morgen ook niet zo warm. Is rond 5 uur dan een idee? Dan is het in Heumensoord in ieder geval significant rustiger. Is dat voor jou wat Inge?
Parkeren kan bij het volgende adres:
Scheidingsweg 2, Nijmegen. Ter hoogte van dit adres is een kruispunt, de ene kant op ga je de wijk in, en er tegenover is een pad die het bos in gaat. Ga het bospad in en dan vrijwel direct kun je aan de linkerkant de auto parkeren.