Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
"Incident"
Moderator: moderatorteam
- Donkere Dame
- Actief
- Aantal honden: 1
- Tineke
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: "Incident"
Wat een domme doos met haar u moet ze aan de lijn houden terwijl haar eigen mormel zich blijft misdragen.
Met dat soort figuren als deze ''dame'' moet je niet in discussie gaan , te dom om te poepen en klaarblijkelijk nog stekeblind ook.
Met dat soort figuren als deze ''dame'' moet je niet in discussie gaan , te dom om te poepen en klaarblijkelijk nog stekeblind ook.

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij ,ik blijf met ze verweven.
https://www.facebook.com/Hondenherplaatsingennl
- Shiloh86
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herder
Ik ben ook geen fan van dit type hond, maar ik kan me als eigenaar van zo'n hond goed voorstellen dat je helemaal simpel wordt van dit soort eigenaren.
Wordt nog verweten dat hij moet aanlijnen ook
, wiens hond loopt nou los en agressief te doen?
Meneer blijft nog behoorlijk beleefd ook, al lijkt er wel een stukje uitgeknipt te zijn.
Wordt nog verweten dat hij moet aanlijnen ook
Meneer blijft nog behoorlijk beleefd ook, al lijkt er wel een stukje uitgeknipt te zijn.
Laatst gewijzigd door Shiloh86 op 05 jun 2017 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Stabij Odie
- Vaste gebruiker
Apart, dat je als eigenaar van zo'n klein keffertje die los loopt verkondigt dat deze honden niet een woonwijk horen........ Meneer heeft zijn honden keurig aangelijnd, ze reageren nauwelijks. Kan de eigenaar van dat kleine hondje iets van leren.....
- Donkere Dame
- Actief
Ja doos laat haar eigen hondjes los lopen en laat die op 2 spa's afgaan...
En ik hoor hem niet schelden.
En hij hoort niet in de wijk.....
Zometeen allemaal aan de wandel met een gopro op de schouder....
En ik hoor hem niet schelden.
En hij hoort niet in de wijk.....
Zometeen allemaal aan de wandel met een gopro op de schouder....
Laatst gewijzigd door Donkere Dame op 05 jun 2017 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Paisley
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie
- Aantal honden: 2
Leuk dat het gefilmd is ook.
Hoe werkt dat in t hoofd van die vrouw? Ze verwijt die man vanalles wat ze zelf flikt
Dat valt toch wel mee? Zijn eerste reactie is "Dit is niet handig mevrouw" Klonk ook niet onvriendelijk.Nanna schreef:Ik ben alvast blij dat ik niet zo hoef te krijsen als er twee blaffende snuffels achter me aan lopen![]()
Blaf maar raak.
Ik zou verder ook giftig worden van zo'n onnozel mokkel. En dat heeft dan niets meer met mijn honden of de keffert te maken.

- Tineke
- Zeer actief
KrijsenNanna schreef:Ik ben alvast blij dat ik niet zo hoef te krijsen als er twee blaffende snuffels achter me aan lopen![]()
Blaf maar raak.
Wellicht ziet ze ook niet dat ze gefilmd wordt net als dat ze de lijnen over het hoofd ziet

- Paisley
- Zeer actief
"U hoeft ook niet te schelden!"Tineke schreef:KrijsenNanna schreef:Ik ben alvast blij dat ik niet zo hoef te krijsen als er twee blaffende snuffels achter me aan lopen![]()
Blaf maar raak.volgens mij krijst er niemand in dit filmpje in ieder geval niet de Meneer al beweert die Mevrouw dat wel.
Wellicht ziet ze ook niet dat ze gefilmd wordt net als dat ze de lijnen over het hoofd ziet
En het enige wat die man deed is een poging om haar aan het verstand te peuteren dat die keffert voor geen meter luistert.

- Shiloh86
- Zeer actief
Nou ja, er is dus wel een stukje tussenuit geknipt, en als zij zegt dat hij niet hoeft te schelden zegt hij "nee, dat was ook niet goed" , dus er is tussendoor nog wel meer gebeurd en vraag me af waarom dat eruit geknipt is.
Maakt niet minder dat dat domme mens gewoon hartstikke fout zit met haar keffer.
Maakt niet minder dat dat domme mens gewoon hartstikke fout zit met haar keffer.

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Die man blijft netjes en krijst helemaal niet; mevrouw is degene die blijft krijsen.Nanna schreef:Ik ben alvast blij dat ik niet zo hoef te krijsen als er twee blaffende snuffels achter me aan lopen![]()
Blaf maar raak.
Ik zou hier ook niet blij van worden met Kibo aan de riem. Nee dat is geen SPA maar niet te vertrouwen met andere honden (al heeft hij dan weer een ultieme liefdespassie voor chihuahua's
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Tineke
- Zeer actief
En dat het nog een agressief dom kreng is ook , overduidelijk een gevalletje van hond die op zijn bazin is gaan lijken beide te dom om uit hun ogen te kijkenPaisley schreef:"U hoeft ook niet te schelden!"Tineke schreef:KrijsenNanna schreef:Ik ben alvast blij dat ik niet zo hoef te krijsen als er twee blaffende snuffels achter me aan lopen![]()
Blaf maar raak.volgens mij krijst er niemand in dit filmpje in ieder geval niet de Meneer al beweert die Mevrouw dat wel.
Wellicht ziet ze ook niet dat ze gefilmd wordt net als dat ze de lijnen over het hoofd ziet![]()
![]()
![]()
En het enige wat die man deed is een poging om haar aan het verstand te peuteren dat die keffert voor geen meter luistert.

- Tineke
- Zeer actief
Dat was mij niet opgevallen maar dat maakt het anders inderdaadShiloh86 schreef:Nou ja, er is dus wel een stukje tussenuit geknipt, en als zij zegt dat hij niet hoeft te schelden zegt hij "nee, dat was ook niet goed" , dus er is tussendoor nog wel meer gebeurd en vraag me af waarom dat eruit geknipt is.

- Paisley
- Zeer actief
OK alert, dat heb ik niet gehoord. Maar ik zou haar overigens ook absoluut voor bedorven makreel hebben uitgemaakt.Shiloh86 schreef:Nou ja, er is dus wel een stukje tussenuit geknipt, en als zij zegt dat hij niet hoeft te schelden zegt hij "nee, dat was ook niet goed" , dus er is tussendoor nog wel meer gebeurd en vraag me af waarom dat eruit geknipt is.
Hij geeft t in ieder geval toe dat t niet netjes was, dus zo erg zal t niet zijn geweest.

- Tineke
- Zeer actief
Maar dat was in dit geval dus niet zo , honden reageren noemenswaardig op haar hondje en de Meneer heeft ze verder zo te zien keurig onder controle ,iets wat deze dame duidelijk niet heeft.Nanna schreef:Het kleine keffertje hadden ze bij zich moeten houden maar verder hebben ze gewoon gelijk. Honden die er op uit zijn om andere honden te vernielen horen niet thuis in een woonwijk en niet in de laatste plaats omdat ze meestal in handen zijn van totale randdebielen.Stabij Odie schreef:Apart, dat je als eigenaar van zo'n klein keffertje die los loopt verkondigt dat deze honden niet een woonwijk horen
klik

- Shiloh86
- Zeer actief
Ik zie twee honden die súper kalm blijven in de handen van een (voor zover we zien) hele vriendelijke beleefde en verantwoordelijke man....
Zoals ik zei, ik ben ook echt geen fan van dit type, maar met deze man zou ik waarschijnlijk weinig moeite hebben in mijn wijk.
Zoals ik zei, ik ben ook echt geen fan van dit type, maar met deze man zou ik waarschijnlijk weinig moeite hebben in mijn wijk.

- Tineke
- Zeer actief
Shiloh86 schreef:Ik zie twee honden die súper kalm blijven in de handen van een (voor zover we zien) hele vriendelijke beleefde en verantwoordelijke man....![]()
Inderdaad, maar klaarblijkelijk is dat te moeilijk om toe te geven dus wordt er maar weer een filmpje van stal gehaald die met dit gebeuren an sich niets van doen heeft

- Tineke
- Zeer actief
Ja maar dat was hier niet aan de orde , appels en peren dusNanna schreef:Het is een stap verder. Daar komt de jack Russel wèl onder muilbereik en is dus aan de beurt. En in de gauwigheid zijn baas ook.Tineke schreef: Inderdaad, maar klaarblijkelijk is dat te moeilijk om toe te geven dus wordt er maar weer een filmpje van stal gehaald die met dit gebeuren an sich niets van doen heeft
Ik blijf erbij dat dit type hond NIETS in onze samenleving te zoeken heeft. In ieder geval niet ongemuilkorfd en aan een lange lijn of God forbid, los.
Daarom ben ik blij met de HR hond- maatregelen.
Laat onverlet dat ik de husselbaas in het filmpje ook fout vind hoor.

-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Meen je dit echtNanna schreef:Het kleine keffertje hadden ze bij zich moeten houden maar verder hebben ze gewoon gelijk. Honden die er op uit zijn om andere honden te vernielen horen niet thuis in een woonwijk en niet in de laatste plaats omdat ze meestal in handen zijn van totale randdebielen.Stabij Odie schreef:Apart, dat je als eigenaar van zo'n klein keffertje die los loopt verkondigt dat deze honden niet een woonwijk horen
klik
Helaas maak ik dit zeer regelmatig mee. Tegenwoordig maak ik me er niet meer druk om. Noah krijgt een extra koekje en ik zeg hardop: zo hoort het Noah
Maar eerlijk is eerlijk, bloed irritant is dit natuurlijk wel. Of het nu een grote of een kleine hond zulk gedrag vertoont, hou hem lekker aan de lijn!
Die meneer van staffords snap ik zeker, het is erg verleidelijk om er tegen in te gaan. Maar je bereikt er gewoon niks mee. Doorlopen en denken dat die hond ooit de verkeerde treft of iets.
-
Stabij Odie
- Vaste gebruiker
Dit dus....Tineke schreef:Maar dat was in dit geval dus niet zo , honden reageren noemenswaardig op haar hondje en de Meneer heeft ze verder zo te zien keurig onder controle ,iets wat deze dame duidelijk niet heeft.Nanna schreef:Het kleine keffertje hadden ze bij zich moeten houden maar verder hebben ze gewoon gelijk. Honden die er op uit zijn om andere honden te vernielen horen niet thuis in een woonwijk en niet in de laatste plaats omdat ze meestal in handen zijn van totale randdebielen.Stabij Odie schreef:Apart, dat je als eigenaar van zo'n klein keffertje die los loopt verkondigt dat deze honden niet een woonwijk horen
klik
Honden die eropuit zijn om andere honden te vernielen zijn een ander verhaal. Maar dat geldt net zo goed voor een paar kleine rothondjes die mijn hond naar de keel vlogen. Het was dat ze zo klein waren en niet verder kwamen dan de vacht.
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik denk dat de camera mee was omdat dit regelmatig gebeurt en hij het nu zat was en wilde filmen.Nanna schreef:Ik neem aan dat je niet helemaal voor niets met een camera op je harses je vechtjassen gaat uitlaten. En dan maar wachten op iemand die de fout in wil.Tineke schreef:
Ja maar dat was hier niet aan de orde , appels en peren dus
Weet wel leukere manieren om mijn honden mee te nemen.![]()
Ik had trouwens net twee blaffende poedels die aan kwamen sjezen. In aanlijngebiedIk zie het al dat ik dat ga sta opnemen en tegen die mensen ga roepen dat ze die joekels moeten vasthouden omdat mijn mormels dat niet trekken.
![]()
En bij 2 blaffende aan sjezende poedels word ik zeker niet blij, helemaal niet in aanlijngebied.
scooby 06-07-1995/31-08-2007
-
duitse herder
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie
Mocht de Duitse Herder op de lijst komen te staan, wat ze eerst wel stonden, had ik voortaan ook met zo een camera Noah uitgelaten. Dit gebeurd namelijk zo vreselijk veel, dan heb je tenminste bewijs hoe het echt gegaan is. Nu eet Noah geen honden, dat scheelt een hoop. Zeker op dagen zoals vandaag maak je veel van zulke incidenten mee.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
Uhm.Nanna schreef:Het is een stap verder. Daar komt de jack Russel wèl onder muilbereik en is dus aan de beurt. En in de gauwigheid zijn baas ook.Tineke schreef: Inderdaad, maar klaarblijkelijk is dat te moeilijk om toe te geven dus wordt er maar weer een filmpje van stal gehaald die met dit gebeuren an sich niets van doen heeft
Ik blijf erbij dat dit type hond NIETS in onze samenleving te zoeken heeft. In ieder geval niet ongemuilkorfd en aan een lange lijn of God forbid, los.
Daarom ben ik blij met de HR hond- maatregelen.
Laat onverlet dat ik de husselbaas in het filmpje ook fout vind hoor.
Ik vind dat de meneer bijzonder netjes is gebleven.
Kleine rukkel moet natuurlijk gewoon luisteren of aangelijnd.
De twee honden van meneer gedragen zich echt super.
Ik denk dat ik niet zo netjes had kunnen blijven hoor.
En voor zo'n kutkeffer want dat is het gewoon is elke tegenstander gevaarlijk. Dus dan maakt het niet uit of het een spa is of een goldenretriever.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Donkere Dame
- Actief
Tsja het blijft moelijk he om te zeggen ja deze vrouw met d'r kleine hondjes zat fout.
Heb het hier ook gehad, de ozo lieve golden retriever komt met opgetrokken en onbloedige tanden op mij en m'n hond afgestormd.
Die probeer ik, ondertussen mijn hond proberen achter mij houdend, weg te brullen.
Nu is mijn hond dus,nog, niet zo rustig en afwachtend terwijl ze zich aangevallen voelt en wilde dus in de tegenaanval.
Beide honden zijn in dit geval wel even groot maar het is een herder tegen een golden....
Tegen deze vrouw dus verteld dat ze m moet aanlijnen als tie zo is, maar zo was tie normaal niet dus vond en vind ze het niet nodig....
Heb het hier ook gehad, de ozo lieve golden retriever komt met opgetrokken en onbloedige tanden op mij en m'n hond afgestormd.
Die probeer ik, ondertussen mijn hond proberen achter mij houdend, weg te brullen.
Nu is mijn hond dus,nog, niet zo rustig en afwachtend terwijl ze zich aangevallen voelt en wilde dus in de tegenaanval.
Beide honden zijn in dit geval wel even groot maar het is een herder tegen een golden....
Tegen deze vrouw dus verteld dat ze m moet aanlijnen als tie zo is, maar zo was tie normaal niet dus vond en vind ze het niet nodig....
- Tineke
- Zeer actief
Ja jij wel zo weet jij ook ''leukere'' filmpjes dan die van hem in de regel te plaatsen, ligt er maar net aan wat je wilt laten zien natuurlijk en waar je interesse naar uit gaatNanna schreef:Ik neem aan dat je niet helemaal voor niets met een camera op je harses je vechtjassen gaat uitlaten. En dan maar wachten op iemand die de fout in wil.Tineke schreef:
Ja maar dat was hier niet aan de orde , appels en peren dus
Weet wel leukere manieren om mijn honden mee te nemen.![]()
Ik had trouwens net twee blaffende poedels die aan kwamen sjezen. In aanlijngebiedIk zie het al dat ik dat ga sta opnemen en tegen die mensen ga roepen dat ze die joekels moeten vasthouden omdat mijn mormels dat niet trekken.
![]()
Ik kom zelf ook regelmatig irritante honden tegen en ik maak me er ook niet druk om al zeg ik er heel soms wel wat van, zeker als het Micron betreft die niet echt weerbaar is.
Maar jou en mijn honden zijn niet representatief voor de hele hondenwereld , er zijn zat reden waarom mensen dit vervelend zouden kunnen vinden , een angstige hond , een kwetsbare hond en Mevrouw heeft niet meer hersencellen dan waar jij de gemiddelde spa eigenaar van beticht. Zou ook kunnen dat haar broekje daar eindelijk weer eens vochtig van wordt , dat schijnt namelijk ook nogal gebruikelijk te zijn naar ik heb vernomen als je hond zich zo misdraagt
Laatst gewijzigd door Tineke op 05 jun 2017 15:23, 1 keer totaal gewijzigd.

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ze zat sowieso fout want honden moeten aangelijnd over straat 
Alleen in gebieden waar aangegeven staat dat honden los mogen. Met bordjes honden losloopgebied daar mogen honden los. Deze regel is er niet alleen voor grote honden kaar voor alle honden.
Alleen in gebieden waar aangegeven staat dat honden los mogen. Met bordjes honden losloopgebied daar mogen honden los. Deze regel is er niet alleen voor grote honden kaar voor alle honden.
- Paisley
- Zeer actief
Wat als.... dat vul je in. En de eigenaar van de staffords vult dat ook in, om zn punt te maken.Nanna schreef:Het is een stap verder. Daar komt de jack Russel wèl onder muilbereik en is dus aan de beurt. En in de gauwigheid zijn baas ook.Tineke schreef: Inderdaad, maar klaarblijkelijk is dat te moeilijk om toe te geven dus wordt er maar weer een filmpje van stal gehaald die met dit gebeuren an sich niets van doen heeft
Maar waaruit blijkt dat die hond dat werkelijk gedaan zou hebben? Hij springt een keer nauwelijks fanatiek in de lijn om naar de keffert te komen. Zo'n shot zou je van 1 van mijn honden ook kunnen maken.

- Tineke
- Zeer actief
Dat kan ik me ook best voorstellen ,ik heb al meer van dit soort filmpjes voorbij zien komen als deze. Prima als er maatregelen komen maar ook prima als dit soort mensen ziet wat ze zelf ook aanrichten. In dit geval hoeft toch nog niet eens om een spa te gaan ,iedere hond van boven de 45 centimeter maakt gehakt van dit hondje. Zou mooi zijn als andere mensen met irritante honden ook wat opsteken, ook dat zal zeker schelen in de incidenten.duitse herder schreef:Mocht de Duitse Herder op de lijst komen te staan, wat ze eerst wel stonden, had ik voortaan ook met zo een camera Noah uitgelaten. Dit gebeurd namelijk zo vreselijk veel, dan heb je tenminste bewijs hoe het echt gegaan is. Nu eet Noah geen honden, dat scheelt een hoop. Zeker op dagen zoals vandaag maak je veel van zulke incidenten mee.

- Tineke
- Zeer actief
is ook zo maar als je hond zich zo misdraagt als deze doet lijkt me het verstandiger om dat aanlijnen sowieso te doen tot je er wat meer controle over hebt.toots schreef:Ze zat sowieso fout want honden moeten aangelijnd over straat

- Chihuahua-paws
- Zeer actief
Ik kan me de frustratie wel voorstellen.
Ik heb er soms ook last van. En ik heb zelf een klein hondje kan je na gaan
Zo'n wijf zou ik echt geen moeite mee hebben om die faliekant de huid vol te schelden.
Dan maar niet aardig daaaaag.
Ik heb er soms ook last van. En ik heb zelf een klein hondje kan je na gaan
Zo'n wijf zou ik echt geen moeite mee hebben om die faliekant de huid vol te schelden.
Dan maar niet aardig daaaaag.
-
80564M
Mwah, dat waag ik te betwijfelentoots schreef:En voor zo'n kutkeffer want dat is het gewoon is elke tegenstander gevaarlijk. Dus dan maakt het niet uit of het een spa is of een goldenretriever.
Al is er een stukje uit geknipt, ik snap mevrouw ook voor geen meter. Hoe durf je iemand te commanderen dat zijn honden vast moeten, terwijl die aan de lijn zitten en je eigen honden los lopen. Èn ook nog eens bloedirritant zitten te doen