Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Geopereerd

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: Geopereerd

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Hadden ze ook wat meer weg kunnen halen voor meer lucht.

https://www.google.nl/search?q=Foto+van ... fV72eR5R3M:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Och ik zat gisteren ff te zappen langs Bondi Vet, kwam ook een jonge Engelse Bulldog binnen, beest kon geen 5 meter meer lopen zonder amechtig rochelend meer te vallen. Werd geopereerd een stuk van zijn gehemelte verwijderd en zijn neusgaten werden vergroot. :ugh:
Wat een ellende
Gr. Aniek

Afbeelding
Desi&Bibi
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Desi&Bibi »

En dan is er nog niks veranderd aan de vaak veel te smalle luchtpijp waardoor ze het alsnog altijd benauwd hebben..
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Het ergste is dat degenen die nu een Franse bulldog kopen, deze operatie normaal vinden.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Neeltje schreef:Het ergste is dat degenen die nu een Franse bulldog kopen, deze operatie normaal vinden.
nog niet eens dat. Als ze met deze hond naar show willen camoufleren zij de littekens door met een watervaste stift ze weg te poetsen.
Dat vind ik nog veel erger. Net of de nakomelingen van deze hond na de operatie van pa of ma wel open neusgaten hebben.

(overigens is dit uit eerste hand dit werd op mijn laatste ring trainingsles gedaan bij een Frans bulletje.)
Afbeelding
gevni havanezers
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

blacky schreef:
Neeltje schreef:Het ergste is dat degenen die nu een Franse bulldog kopen, deze operatie normaal vinden.
nog niet eens dat. Als ze met deze hond naar show willen camoufleren zij de littekens door met een watervaste stift ze weg te poetsen.
Dat vind ik nog veel erger. Net of de nakomelingen van deze hond na de operatie van pa of ma wel open neusgaten hebben.

(overigens is dit uit eerste hand dit werd op mijn laatste ring trainingsles gedaan bij een Frans bulletje.)
OH, maar er wordt zoveel gesjoemeld met de honden van allerlei rassen.
Ody
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ody »

Naar wat voor hond kijk ik? Een Fransje?
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Paisley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun & working Kelpie

Ongelezen bericht door Paisley »

Ik snap dat het lastig te controleren is, maar is het uberhaupt verboden om met honden te showen die langst de plastische chirurg zijn geweest?

Een kennis van me met een flattcoated reu met lodder ogen vertelde dat dr werd aangeraden om zn ogen te fixen en dan te gaan showen, omdat het verder zo'n mooie reu is. :denken: :piew:
T kan dan wel een mooi dier zijn maar ik zou er geen pup van willen, dan krijg je die lodderogen er gratis bij.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Paisley schreef:Ik snap dat het lastig te controleren is, maar is het uberhaupt verboden om met honden te showen die langst de plastische chirurg zijn geweest?

Een kennis van me met een flattcoated reu met lodder ogen vertelde dat dr werd aangeraden om zn ogen te fixen en dan te gaan showen, omdat het verder zo'n mooie reu is. :denken: :piew:
T kan dan wel een mooi dier zijn maar ik zou er geen pup van willen, dan krijg je die lodderogen er gratis bij.
Mag niet maar gebeurt vaak , heel vaak.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

bouvierpoedel schreef:
Paisley schreef:Ik snap dat het lastig te controleren is, maar is het uberhaupt verboden om met honden te showen die langst de plastische chirurg zijn geweest?

Mag niet maar gebeurt vaak , heel vaak.
Inderdaad, tegen mij zei een keurmeester, hij liep mee op een wandeling van onze vereniging, dat ik met Nikkie naar de dierenarts moest om haar knikkie in haar staart te laten verwijderen, want ze had zo mooie kop.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”