Zoals te zien op de filmpjes slaat ze nog wel eens sprongen over, is haar vooruit nog niet geïnstalleerd en klassiek wisselen op tunnels kent ze ook nog niet

Ach, ze is nog maar 7 maanden, we hebben geen haast en nog heeeel veel tijd

Moderator: moderatorteam
Hmm nee, op facebook worden de meeste aangekondigd. ff zoeken op agility nederland. Daar staan meestal seminars wel op, maar veel zit wel snel volruygemoor schreef:is er ergens een site waar je die seminars, workshops e.d. kunt vinden?
ben er al weer een tijdje uit, maar heb nu weer een jonge hond erbij.
Ze haalt Diesel inMachie schreef:Ze is al large45.5 cm is ze nu. Ze is atletisch genoeg maar toch hoop ik dat de raad in Nederland ook snel naar 4 hoogtes gaat.
ik moet ze nog wat vaker meemaken voor ik kan zeggen dat ik ze wel of niet zou willen hebben, maar de laatste tijd gaan ze me gewoon echt positief opvallen en dat vind ik eigenlijk wel leukMachie schreef:Kroaatjes zijn leuk! Maar het is wel een slag apartmij passen ze, een ander weer totaal niet. Ik kan me steeds meer vinden in de uitspraak van de fokker 'karakter van de Mechelaar, werklust van de border collie en keft zoals een sheltie'
Ja ze vond het eigenlijk wat te veel, 15 toestellen. Maar ach we konden het proberen. Toen ze haar speel zag wilde ze weer. En vandaag heeft ze voor het eerst een bochtje gemaakt, dat kende ze nog helemaal nietdre schreef:Gaat hartstikke leuk!! Grappig dat je op het einde ziet dat ze moe wordt en dan duidelijk ziet dat er ergens een motivatie (speeltje) is waardoor ze toch echt de vaart erin zet.
Ruim 8 maandensuzan25 schreef:Ik vind het al super knap, hoe oud is ze nu?