maar ze blijven mooi om naar te kijken,

Moderator: moderatorteam
haha lukte dat eerst niet dan??Rataplan schreef:Ok het lukte me weer om Kimmie foto's te kijken![]()
Je krijgt zeker niet veel bezoek

Kimmie schreef:hahaha nou die kans heb je gehad...als ik het had geweten had je er wel 1 op je hand mogen hebben..
Maryanne,ik hoef ze ook niet in mijn bed te hebben hoor...ik ben er eens 2 kwijt geraakt,was al stress genoeg ze weer te vinden..
vroeger had ik een kennisje wat vervellingen gestuurd ,die wilde ze graag hebben,maar vertelde mij dat ze er eigenlijk zo bang van was,dat ze overal spinnen "zag" ,ook in haar slaapkamer,dacht ze dat er spinnen op de muur zaten enzo![]()
GrethavW schreef:Prachtig!
Wij hebben er nu 2 (Chromatopelma cyaneopubescens en Nhandu chromatus), maar er staan er nog 3 op het verlanglijstje.
Ik heb laatst foto's geplaatst, maar die zijn niet meer zichtbaar door Photobucket![]()
Ik moet nog een andere manier vinden op foto's te plaatsen.
Welke soorten heb je?

Nou.....de Grammostola pulchripes staat hoog op het verlanglijstjeKimmie schreef:GrethavW schreef:Prachtig!
Wij hebben er nu 2 (Chromatopelma cyaneopubescens en Nhandu chromatus), maar er staan er nog 3 op het verlanglijstje.
Ik heb laatst foto's geplaatst, maar die zijn niet meer zichtbaar door Photobucket![]()
Ik moet nog een andere manier vinden op foto's te plaatsen.
Welke soorten heb je?
die heb ik ook gehad
ik heb een beetje de wel bekende soorten,
Brachypelma albopilosum
Brachypelma smithi
Grammostola rosea
Grammostola pulchripes (aureostriata)
Brachypelma Vagans
Euathlus sp bleu
+ 1 waarvan ik niet weet welke soort het is
maar uhh ,ik heb er nog wel een paar voor je hoor,als een liefhebber er blij mee is