Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gevoelens

Forum waar men kan praten over het gedrag en de opvoeding van puppies en volwassen honden (of de eigenaar).

Moderator: moderatorteam

teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Gevoelens

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Sarah heeft een grote rode bal. Zo af en toe rolt ze die onder haar en gaat met haar doosje tegenaan staan wrijven. ( niet echt "rijden") 8O Terwijl ze niet loops of schijnzwanger is.
Valt dit nou onder het afreageren van spanning door het spel met die bal of heb ik een oversext hondje :oops:
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Sarah toch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zou je niet kunnen helpen met de oplossing, maar als zij er van geniet!!! :ok:
linlin

Ongelezen bericht door linlin »

gevoelens, proest! nou, ik denk dat saar een beetje de spanning afreageert, hoor, thea. ;)
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

het blijkt dat sommige dieren weldegelijk aan zelfbevrediging doen, dat is ook bewezen door evrschillende onderzoekers en op discovery channel was er laatst ook een hele docu over en op een NL kanaal dacht ik ook, dus ja het kunnen idd gewoon gevoelens zijn en geen spanning oid., dus het lijkt mij geen oversext hondje maar gewoon ene hondje met heel natuurlijke gevoelens en zolang ze dat niet overal op gata doen en enkel dat balletje gebruikt zou ik me geen zorgen maken,
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Daar hoor ik van op

Ik heb altijd gedacht dat dieren wat wij sexuele handelingen noemen puur en alleen ervaren als een handeling die je doet om de soort in stand te houden. Gewoon een primitieve oerdrift zonder lustgevoelens.

Bonobo's gebruiken sexuele handelingen als rem op agressie en communicatie, maar of deze dieren dat als een sexuele opwinding ervaren ??????

Wat Sarah betreft, dat wrijven doet ze alleen bij die bal. Voor de rest wordt er wel es op kussentjes e d "gereden"
Podenji
Zeer actief
Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
Aantal honden: 8
Contacteer:

Ongelezen bericht door Podenji »

soms doen ze het ook uit dominantie, ma rja ik weet natuurlijk ook niet waarom jouw hond het doet, mijn opa en oma hebben een hond gehad en die deed ook aan zelfbevrediging die ging dan met zijn poten langs zijn piemel net zolang tot ie klaarkwam......verder was dat beest ook niet oversext of erg dominant ofzo hij deed alleen dat 8O
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
jip007
Erelid
Mijn ras(sen): naakthonden .
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door jip007 »

Onze vroegere reu en teef stonden regelmatig gekoppeld, terwijl ze niet loops was :?
Afbeelding
Knuffies van Flirtje, Sophietje, Pommelien en Splinter.
Plaats reactie

Terug naar “Gedrag en opvoeding”