Wat heb je toch een verschrikkelijke mensen

Moderator: moderatorteam
Dat moet haast wel idd, welke maloot neemt nou een pup om die vervolgens in een tuin te gooien en te verwaarlozen? Dan moet je toch niet sporen hoorNanna schreef:Die hond zat vast niet bij normale mensen. Dat is natuurlijk één geschifte zooi daar.
Hopelijk krijgt ie nu een beter huisje.
Dat dus, voer hier alleen 3x daags.laeken schreef:Je weet nooit precies hoe zoiets zit. Want zonder eten lijkt me nog niet zo vreemd. Mijn honden zitten nl de hele dag zonder eten op 2 keer een minuut na en dan is het op![]()
Als die pup altijd in de tuin zat dan is dat natuurlijk kwalijk. En dat die riem te strak zat ook. Dat hoort niet.
Dus ik ga uit van de juiste inschatting om het beestje weg te halen. Maar de hond ziet er dus wel goed uit en dat hij zonder eten en water zat kan natuurlijk komen omdat hij een uurtje buiten moest blijven. Zal wel niet maar toch....
Hier zitten ze niet binnen, maar wel met beschutting etc en niet midden in een woonwijk, al heb ik m’n honden ook in een woonwijk buiten gehad. Er zal dus wel meer spelen dan enkel buiten zittenJoey.K schreef:Zal inderdaad wel goeie reden voor zijn, je krijgt niet meerdere meldingen uit de buurt omdat een pup n paar keer per dag ff in je tuin zit.
Hier hebben ze als pup ook wel eens ff in de tuin gezeten voor een plasje, maar daarna haal je ze weer binnen. Of het moet lekker weer zijn maar dan staat je deur vaak ook open.