Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Pets place fresh snacks

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

GoldenGizmo
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Aantal honden: 1

Pets place fresh snacks

Ongelezen bericht door GoldenGizmo »

Heeft er hier iemand ervaring met de pets place fresh snacks? Ik kwam ze gisteren in de winkel tegen, en ik vroeg me af of het wat voor Gizmo zou zijn. Ik heb een zak eendennekken gekocht om uit te proberen. Gedroogde eendennek heeft hij al wel eens op, maar diepvries is nieuw.

Hij eet normaal kvv van Carnibest, en af en toe een dag brokken als dat beter uitkomt. Momenteel krijgt hij minder vlees, en gebruiken we brokjes om te puzzelen of in een kong om hem wat bezig te houden. Hij mag momenteel namelijk niet zo veel, alleen p+p rondjes, dus hij verveelt zich kapot. Vandaar dat ik me ook aan het verdiepen ben in wat andere kauwsnacks, want het meeste is bij hem zo weg.

Hij heeft wel een hertengewei liggen, en daar knaagt hij elke dag wel even op. Volgende week krijgt hij in ieder geval een nieuwe, grotere. Verder krijgt hij soms allerlei soorten nekken (kip, eend, kalkoen, runderslokdarm dacht ik), maar dat is altijd zo weg. Van die 'botten' van runderhuid en kalfshoefjes houden hem wel wat langer zoet, maar ook een runderoor heeft hij zo op. Runderkophuid gaat naar het schijnt langer mee, dus dat heb ik ook al in huis gehaald.

Ik zag bijvoorbeeld ook een zak met schenkel, maar mag ik dat wel zo aan mijn hond geven? Is dat niet te hard voor een hond die niet gewend is aan barf?
Sandra&co

Re: Pets place fresh snacks

Ongelezen bericht door Sandra&co »

GoldenGizmo schreef:Heeft er hier iemand ervaring met de pets place fresh snacks? Ik kwam ze gisteren in de winkel tegen, en ik vroeg me af of het wat voor Gizmo zou zijn. Ik heb een zak eendennekken gekocht om uit te proberen. Gedroogde eendennek heeft hij al wel eens op, maar diepvries is nieuw.

Hij eet normaal kvv van Carnibest, en af en toe een dag brokken als dat beter uitkomt. Momenteel krijgt hij minder vlees, en gebruiken we brokjes om te puzzelen of in een kong om hem wat bezig te houden. Hij mag momenteel namelijk niet zo veel, alleen p+p rondjes, dus hij verveelt zich kapot. Vandaar dat ik me ook aan het verdiepen ben in wat andere kauwsnacks, want het meeste is bij hem zo weg.

Hij heeft wel een hertengewei liggen, en daar knaagt hij elke dag wel even op. Volgende week krijgt hij in ieder geval een nieuwe, grotere. Verder krijgt hij soms allerlei soorten nekken (kip, eend, kalkoen, runderslokdarm dacht ik), maar dat is altijd zo weg. Van die 'botten' van runderhuid en kalfshoefjes houden hem wel wat langer zoet, maar ook een runderoor heeft hij zo op. Runderkophuid gaat naar het schijnt langer mee, dus dat heb ik ook al in huis gehaald.

Ik zag bijvoorbeeld ook een zak met schenkel, maar mag ik dat wel zo aan mijn hond geven? Is dat niet te hard voor een hond die niet gewend is aan barf?
Of ze geschikt zijn voor Gizmo kunnen wij je niet vertellen. Schenkel geef ik hier wel gewoon, ook al zijn ze het niet gewend.
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”