1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

en ja,hij kan ook heel lullig op de foto staan
15.

Moderator: moderatorteam
zo grappig,ik heb op FB Wessel zijn halfbroer gevonden,die lijkt echt 2 druppels water op Wessel,en die woont en las vegas en is inderdaad een filmsterCrescent schreef:Ja, ja. Wanneer is zijn Hollywood-debut?
Wel lekker voor hem, dit leven. Staat hij ter dekking?Kimmie schreef:Wessel is nooit ingereden of betuigd,die staat al 14 jaar gewoon mooie man te spelen,hahaha
zo grappig,ik heb op FB Wessel zijn halfbroer gevonden,die lijkt echt 2 druppels water op Wessel,en die woont en las vegas en is inderdaad een filmsterCrescent schreef:Ja, ja. Wanneer is zijn Hollywood-debut?
ligt een wereld open voor Wessel![]()
Ja, dat zie ik ook wel voor me.Crescent schreef: Het is meer dat ik hem door dikke vlaggen rook zie galopperen in een intro van een fantasyserie
Rami schreef:Ja, dat zie ik ook wel voor me.Crescent schreef: Het is meer dat ik hem door dikke vlaggen rook zie galopperen in een intro van een fantasyserie

mocht je eens in de buurt van groningen komen, gewoon een gil geven, je bent altijd welkom hoor!S@ndr@ schreef:het is een prachtig paard, mooi hoofd en wat een uitstraling, jammer dat je zo ver weg woont want ik zou dat ook heel graag eens willen vast leggen
Cleva schreef:Ik vind het de barbapappaversie van een paard. Leuk hoor maar wat heb je er verder aan?
Ik hoef helemaal niet zo nodig op elk paard te zitten maar het moet wel ergens heen kunnen.
Een beetje spelen in de wei is echt enig maar om dat nou nog 10 jaar te gaan doen...
Je wil je paard ook uitlaten en dan heb je het al snel over aanspannen of berijden. Op zijn minst wat werk met de dubbele lijnen.
Een beetje in de wei naar het gras of de lucht kijken is te weinig.
Dan wordt het zo'n dolfinariumorca.