Welkom Kyuubi! (Kjoebie) Ik ben overtuigd dat je een goede keus bent, hopelijk bevestigd de dierenarts dat binnenkort ook! ^_^ Morgen gaan we bellen en gelijk je chipje op onze naam zetten. Ik geloof erin!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Moderator: moderatorteam
Dank je. We hebben er ook niets mee gedaan. Gewoon vastgehouden en vrolijk met elkaar doorgepraat. En het hielp inderdaad enorm, want toen gaf hij op en ging lekker slapen.Cleva schreef:Pas je op dat je niets gaat zitten cultiveren? Niet de focus op zielig gedrag gaan leggen.Nakisha schreef:Ik vind het ongelooflijk zo voorbeeldig als hij zich gedraagd tot nu toe!
De autorit naar huis was niet zo leuk... piepen en kokhalzen. Dus veel korte ritjes maken...
Die hersenen vormen zich elke dag verder en je wil naar een blije, zelfverzekerde hond toewerken.
Zielige zaakjes zijn niet opgelost met aandacht. De oorzaak wegnemen of negeren. Niet troosten.
Troosten is prima in een situatie waarna je je hond weer op eigen benen verder stuurt. Vuurwerk ofzo.
Een hond die zich ziek voelt moet je nooit verwennen. Dat is niet fijn voor de Volgzame Hond. Die heeft helemaal niets aan jouw moeilijk kijkende voorover gebuig.
Laat maar gewoon met rust, dat is beter.
Gewenst gedrag, dáár zit muziek in.
Opvoeden. Voorleven.
Allereerst deze even bewaren.Nakisha schreef: geen idee of het uberhaupt KAN blaffen...
Haha jaaa afwachten!Yeufke schreef:Allereerst deze even bewaren.Nakisha schreef: geen idee of het uberhaupt KAN blaffen...![]()
Veel geluk met Kyuubi.
Ja, niet te vroeg juichen!Frootje schreef:Of gewoon nieuwigheid. Froo heeft de eerste tijd ook bijna niet geblaft, maar dat is toch een Chihuahua/JR kruising en daarna kwam ik er wel achter dat ze flink haar tetter open kan zetten.lor1_1984 schreef:Wat een lekker gupje.![]()
Mijn (bij mijn weten) volle Shih Tzu blaft enkel in opwinding of als hij aandacht wil maar niet snel genoeg naar zijn zin krijgt, heb het idee dat Shih Tzu's zowiezo geen blaffers zijn dus wellicht komt het stille van die kant af.