Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo lezers
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Aantal honden: 3
Hallo lezers
Hallo ik ben Michelle en heb 3 honden en ben op zoek naar hulp mbt voeding,waarover ik later in de juiste rubriek uitgebreid zal vertellen.
- Caro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense herder
- Aantal honden: 1
-
- nieuw lid
Re: Hallo lezers
Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
Dus je kwam alleen wat vragen en verder interesseert je t hele forum niks?Michelle&dogs schreef:Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Zamunda
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Michelle&dogs schreef:Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.

- dagmar88
- Zeer actief

- Zamunda
- Zeer actief
Toch apart dat het zo'n bloedspoed was, je had helemaal geen voer meer in huis ofzoMichelle&dogs schreef:Hallo ik ben Michelle en heb 3 honden en ben op zoek naar hulp mbt voeding,waarover ik later in de juiste rubriek uitgebreid zal vertellen.

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Ondertussen was de LIDL alweer openMichelle&dogs schreef:Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.

- Zamunda
- Zeer actief
Ga jij nou zitten rellenmosquito1980 schreef:Ondertussen was de LIDL alweer openMichelle&dogs schreef:Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.

- mosquito1980
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vusi Duitse herder
Je moet toch wat met een gebroken poot .... tijdverdrijfZamunda schreef:Ga jij nou zitten rellenmosquito1980 schreef:Ondertussen was de LIDL alweer openMichelle&dogs schreef:Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.?

- Zamunda
- Zeer actief
Oja, dan is het goedmosquito1980 schreef:Je moet toch wat met een gebroken poot .... tijdverdrijfZamunda schreef:Ga jij nou zitten rellenmosquito1980 schreef:Ondertussen was de LIDL alweer openMichelle&dogs schreef:Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.?

- bram en thijs
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Zwitserse Sennenhond
Ga de horlepiep maar doen.mosquito1980 schreef: Je moet toch wat met een gebroken poot .... tijdverdrijf

- bram en thijs
- Zeer actief
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

- dagmar88
- Zeer actief
alm@ schreef:Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
Michelle&dogs schreef:Account mag al weer verwijderd worden want het aanmelden om hier iets te kunnen posten duurt wel erg lang en ik heb inmiddels al elders antwoorden op mijn dringende vragen gekregen.
alm@ schreef:Ik heet je welkom namens de moderators! Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier!

Fenneke en Baloe

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn
- bram en thijs
- Zeer actief
Ja en? Je bent wel de Blije Harry van het forum.alm@ schreef:Zitten jullie mij nou uit te lachen?