Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kluif voor gulzige hond
Moderator: moderatorteam
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
- Aantal honden: 2
kluif voor gulzige hond
Van welke kluif krijgt een hond alleen kleine stukjes af?
De hond van mijn dochter is nogal van het snel eten.
Die kluiven van runderhuid rolt hij af en dan blijft er weer een stuk in zijn keel hangen.
Het laatste stuk wordt ook altijd weggegooid anders slikt hij het in 1 keer door.
De hond van mijn dochter is nogal van het snel eten.
Die kluiven van runderhuid rolt hij af en dan blijft er weer een stuk in zijn keel hangen.
Het laatste stuk wordt ook altijd weggegooid anders slikt hij het in 1 keer door.

- Pemba
- Zeer actief
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
- Pemba
- Zeer actief
Re: kluif voor gulzige hond
Ken ik niet en de dierenwinkel heeft ook een beperkt assortiment. Weet iemand een webshob voor kluif en knaagwerk?veertje schreef:Een kophuid plaat?

- Kaiou
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Barbet
- Aantal honden: 1
Bijvoorbeeld https://dogbite.nl/.Pemba schreef:Ken ik niet en de dierenwinkel heeft ook een beperkt assortiment. Weet iemand een webshob voor kluif en knaagwerk?

- Hippo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
http://novivit.nl/
Die verkoopt dikke kauwplaten. Zelfs die bottenbrekers hier zijn daar een tijdje zoet mee en ze kunnen er geen stukken van inslikken, omdat ze er alleen kleine stukjes vanaf kunnen kauwen.
Die verkoopt dikke kauwplaten. Zelfs die bottenbrekers hier zijn daar een tijdje zoet mee en ze kunnen er geen stukken van inslikken, omdat ze er alleen kleine stukjes vanaf kunnen kauwen.
- veertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Groenendaeler, Markiesje en Roemeentje
Zondag op show heb ik stukken gehaald bij Dog Snacks de Liemers. Zij staan op diverse markten en shows in omgeving Arnhem, maar volgens mij kan je ook online bestellen. Die dikke stukken van Novivit wil ik ook eens gaan proberen.Pemba schreef:Ken ik niet en de dierenwinkel heeft ook een beperkt assortiment. Weet iemand een webshob voor kluif en knaagwerk?veertje schreef:Een kophuid plaat?
- dagmar88
- Zeer actief
- Pemba
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
ff mee laten koken met een schenkel of een ander stukje vlees, en geloof me dan vind hij het wel lekkerPemba schreef:Nee vindt hij niks aan.Nanna schreef:Is een Nylabone niks voor hem?

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Deze dus! Gaat hier als enige lang mee zonder stukken er af te krijgenHippo schreef:http://novivit.nl/

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
churpi is ook knetterhard. En knetterduur eveneens
maar gaan langer mee dan de kophuidplaten, dus af en toe krijgen ze er eens eentje.

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Knetterhard hoef ik dan weer niet met een hond die probeert te kraken....
Ze doen met 2 honden ruim een week met een kauwplaat die ze dagelijks dan krijgen.
Ze doen met 2 honden ruim een week met een kauwplaat die ze dagelijks dan krijgen.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Tamara/Bayko
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Vlinderhondje (Epagneul Nain Continental Papillon)
- Aantal honden: 1
Op de hardheid van die Churpi had ik me een beetje verkeken. Online besteld want in gewone winkels nergens te krijgen. Voor de zekerheid direct maar twee genomen, in de verwachting dat Cody er vrij makkelijk stukken vanaf zou krijgen. Extra extra small als formaat maar bleek een stuk groter dan ik dacht. Cody krijgt er tot nu toe alleen wat laagjes vanaf geschraapt, echt stukken er vanaf bijten lukt niet. Daar kan 'ie dus een hele tijd mee vooruit.maart schreef:churpi is ook knetterhard. En knetterduur eveneensmaar gaan langer mee dan de kophuidplaten, dus af en toe krijgen ze er eens eentje.