Jet heeft van BoT de gevoerde regenjas en de maasdeken. En allebei is het niet je van het..
De gevoerde regenjas is heel erg stug, Jet heeft al een hekel aan jasjes, maar aan deze helemaal. Ze kan er niet goed in bewegen of lekker mee gaan liggen. Hij is wel lekker warm, dat dan weer wel.
Bij de maasdeken is de pasvorm niet helemaal goed. Ze zit eigenlijk tussen 2 maten in, maar een maatje groter is meteen weer veel te groot. Jet draagt haar staart hoog (Jack Russell staart), maar ik moet haar staart echt door 't gaatje heen frotten en dan zit het eigenlijk te strak. De voorkant met de vetertjes (geldt trouwens ook voor de gevoerde regendeken) vind ik voor kleine hondjes zoals Jet behoorlijk lang. Bij beide jasjes komt de voorkant tot halverwege, of zelf nog wat verder over haar pootjes heen, dat belemmerd het lopen, maar vooral ook het liggen. Als ze ligt zit 't helemaal veel te strak.
Plassen zou met beide jasjes nog wel gaan. Maar poepen niet, dan kan 't jasje direct de wasmachine in. Ervaring mee helaas
Ik heb nu de Pomppa Jumppa, daar ben ik erg tevreden over! Deze zit perfect bij Jet!
Voor- en na het trainen heeft ze nu d'r Jumppa aan en ligt ze op de BoT mini deken. Tussen de trainingsrondjes door zit ze ook op de BoT mini deken en doe ik een fleece deken om haar heen zodat ze warm blijft.