Door het slechte weer was het lekker rustig. En er is binnen zoveel te zien dat het weer niet uitmaakte.

Moderator: moderatorteam
Vond het inderdaad heel erg mooi. Ik hou van die zoekplaatjes naar de dieren. En hun collectie vogels vond ik ook bijzonder in de verschillende gebieden. Veel soorten die ik nog niet eerder gezien had.Nanna schreef:Mooi hè. Wij moeten er ook nodig weer eens heen, het is er prachtig
Ja klopt. Daar zitten die krabben, de vlinders en de zeekoeien (het vrouwtje is hoogdrachtig). Moet allemaal nog een beetje groeien, maar was erg leuk. Ze zijn nu druk bezig met een nieuw enorm verblijf voor de Ringstaart Maki's.GoldenGizmo schreef:Prachtige dierentuin. Wij moeten er eigenlijk ook weer eens naartoe, want ik zag dat er een nieuwe mangrove (dacht ik?) was geopend.
Dank je wel!Ingrid48 schreef:mooie foto's
Artis ben ik een grijs verleden geweest met school. Toen vond ik het verschrikkelijk. Ben eruit gelopen om buiten de poort te wachten totdat we weer weg gingen. Allemaal kleine verblijven, zonder schuilplaatsen. Echt triest.Maryanne schreef:Prachtig! Wij willen ook binnenkort weer eens naar de dierentuin, in ons geval dan Artis.