Vandaag zijn Gait en ik naar Zutphen afgereisd voor De Nationale, de show voor alle Nederlandse hondenrassen. Gait heeft goed z'n best gedaan. Er was een teef bij de Markiesjes op het hoogtepunt van haar loopsheid, dus dat was wel pittig voor de aanwezige reuen (en de teef zelf overigens ook...). In de hal was het lekker van temperatuur. Buiten snikheet. In de auto bijna te koud

(Heb overigens het grootste deel van de rit, heen helemaal en terug ook nog een stuk, gereden, want degene met wie ik meereed had gisteren een bruiloft gehad tot best laat, dus die liet liever een wat fitter persoon rijden, wat ik toch wel verstandig vind. Auto met heleboel snufjes die ik nooit eerder in een auto gehad heb. Moest behoorlijk wennen aan hoe hij reed. Had constant het gevoel dat we 20 km/u trager reden dan we deden, dus heel goed opletten hoe hard ik eigenlijk reed, en er rekening mee houden dat ik veel later dan ik gewend ben moest doorschakelen)
Gait stond tegenover 1 reu in de kampioensklasse, maar hij kreeg wel z'n Uitmuntend. Helaas geen eerste plekje
Even mooi in stand staan in de ring (met dank aan een van de andere markiesjes-mensen)
Verslag
Thuis met z'n rozet (hij is echt moe, zoals je kunt zien)