Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hond overleden.
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
- Aantal honden: 2
Hond overleden.
Laatst gewijzigd door gonnie op 24 jul 2019 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
- GoldenGizmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Re: Hond overleden.
Ja, mensen denken zeker dat een hond op het balkon minder gevaarlijk is dan in een auto.
Maar zonder schaduw en water is het net zo slecht.
Vanmiddag ging ik Tanja en Anne even laten plassen, van die tien minuten buiten waren ze al buiten adem.
Maar zonder schaduw en water is het net zo slecht.
Vanmiddag ging ik Tanja en Anne even laten plassen, van die tien minuten buiten waren ze al buiten adem.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Was bij ons in het flatgebouw. Heb die hond een keer buiten gezien. Maar goed ik zit ook niet constant voor het raam. Maar meestal kom ik best vaak buiten en de andere honden uit onze portiek heb ik wel vaker gezien.
Groetjes Gonnie.
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat triest voor de hond en de eigenaar mag wat mij betreft een extreem hoge boete krijgen.

- Sassy
- moderator
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 4
Oh wat afschuwelijk. Arm, arm dier

-
- Zeer actief
Echt he. Niet normaal.thom schreef:Wat triest voor de hond en de eigenaar mag wat mij betreft een extreem hoge boete krijgen.![]()
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Daar moet je toch niet aan denken. Wat moet die hond geleden hebben.Marion. schreef:Oh wat afschuwelijk. Arm, arm dier![]()
![]()
Groetjes Gonnie.
- Fabiola17
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): .
Lente: Chihuahua
Famke: Chihuahua mix - Aantal honden: 2
Eigenaar zal wel een waarschuwing krijgen....
Groetjes Fabiola, Lente & Famke
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
in liefdevolle herinnering: Sinne 2007(?)-2017-30.10.2019
en Joy 2003(?)-2011-20.06.2017
Het wordt wel tijd voor een nieuw onderschrift!
-
- Zeer actief
Ze hadden toch minstens water neer kunnen zetten.
Op het balkon wordt het echt bloedheet hoor. Je kon gisteren al niet met blote voeten op het beton van het balkon staan.
Op het balkon wordt het echt bloedheet hoor. Je kon gisteren al niet met blote voeten op het beton van het balkon staan.
Groetjes Gonnie.
-
- Zeer actief
Het balkon is nu netjes opgeruimd. Dus ze kunnen het wel, maar ik was verbaasd om te zien dat het er zo rommel was, de privacyschermen stonden er pas sinds vrijdag weer, daarvoor was het balkon nog leeg.Cleva schreef:Ze hadden zoveel kunnen doen. Net als dat vuilnis op dat balkon opruimen, bijvoorbeeld.gonnie schreef:Ze hadden toch minstens water neer kunnen zetten.
Maar ja, het gaat nu eenmaal niet met iedereen goed. Zeker in van die vreselijke flats niet.
Misschien waren het spullen van de politie, hebben ze water en handdoeken gebruikt om die hond af te koelen.
Groetjes Gonnie.
Pure desinteresse 

Wat?Cleva schreef:Precies.Sandra&co schreef:Pure desinteresse
Ik hoop dat de fokker het bericht tegenkomt.

Ah zo. Ja, maar goed, 13 in een dozijn klapkaak dus ik denk niet dat je uit die hoek wat kunt verwachten.
-
- Zeer actief
ja, niet dat ik alles goed kan zien, heb er bijvoorbeeld nooit een hond op zien zitten, maar ik keek ook nooit echt naar de balkons van andere mensen, nu keek ik omdat ik hoorde dat er daar een hond was dood gegaan.Cleva schreef:Kun jij op dat balkon kijken?
Heb alleen de laatste tijd naar de verbouwingen op dat stuk gekeken. Het was een paar verdiepingen onder me, en dan op een ander stuk van het flatgebouw. Er zit een knik in het flat.
Mensen op dat stuk kunnen ook op ons balkon kijken, tenminste de mensen die hoger dan ons wonen.
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Bij jullie in de flat?gonnie schreef:ja, niet dat ik alles goed kan zien, heb er bijvoorbeeld nooit een hond op zien zitten, maar ik keek ook nooit echt naar de balkons van andere mensen, nu keek ik omdat ik hoorde dat er daar een hond was dood gegaan.Cleva schreef:Kun jij op dat balkon kijken?
Heb alleen de laatste tijd naar de verbouwingen op dat stuk gekeken. Het was een paar verdiepingen onder me, en dan op een ander stuk van het flatgebouw. Er zit een knik in het flat.
Mensen op dat stuk kunnen ook op ons balkon kijken, tenminste de mensen die hoger dan ons wonen.
-
- Zeer actief
arm dier wat een rotmanier om betaald te worden voor je loyaliteit 

-
- Zeer actief
Ja.crutz schreef:Bij jullie in de flat?gonnie schreef:ja, niet dat ik alles goed kan zien, heb er bijvoorbeeld nooit een hond op zien zitten, maar ik keek ook nooit echt naar de balkons van andere mensen, nu keek ik omdat ik hoorde dat er daar een hond was dood gegaan.Cleva schreef:Kun jij op dat balkon kijken?
Groetjes Gonnie.
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
wat onwijs naar dat niemand hem gezien heeft voor het te laat wasgonnie schreef:Ja.crutz schreef:Bij jullie in de flat?gonnie schreef:ja, niet dat ik alles goed kan zien, heb er bijvoorbeeld nooit een hond op zien zitten, maar ik keek ook nooit echt naar de balkons van andere mensen, nu keek ik omdat ik hoorde dat er daar een hond was dood gegaan.Cleva schreef:Kun jij op dat balkon kijken?

-
- Zeer actief
Ja, dat is jammer. Maar ik denk dat de mensen nog druk bezig waren om alles weer in orde te krijgen na de verbouwing. Mensen waren druk bezig om hun balkons weer in te richten en hun huizen in orde te krijgen.
Toen buren het zagen waren ze te laat om de hond te redden. Mensen zitten nooit een hele dag op het balkon. Ik zou tenminste niet kunnen zien dat die hond in moeilijkheden was.
De naaste buren wel, maar dan moeten ze wel om het privacyscherm heen kijken en thuis zijn.
Toen buren het zagen waren ze te laat om de hond te redden. Mensen zitten nooit een hele dag op het balkon. Ik zou tenminste niet kunnen zien dat die hond in moeilijkheden was.
De naaste buren wel, maar dan moeten ze wel om het privacyscherm heen kijken en thuis zijn.
Groetjes Gonnie.